برای خرید دستکش استریل جراحی بدون پودر انتخاب بهترین محل فروش و  بهترین روش از اهمیت بسیاری برخوردار است. بعضی از افراد به دستکش هایی که دائما پودر می دهد حساسیت دارند و دستشان دچار قرمزی و خارش می شود. بسیاری از جراحان و کادر پزشکی به دلیل اینکه این نوع دستکش ها لباس هایشان را کثیف می کند، تمایلی به پوشیدن آن ندارند. در نتیجه باید دستکش های جراحی را انتخاب کنید که این مشکل ها را به دنبال نداشته باشد. 

 خرید دستکش استریل جراحی بدون پودر

سایز مختلف دستکش استریل جراحی

سایز مختلف دستکش استریل جراحی سایز دستکش استریل جراحی متفاوت است. این دستکس ها را معمولا در سایزهای متنوعی تولید می کنند تا بتوانند نیاز گروه بسیاری از افراد را برطرف سازند. این دستکش ها مناسب کوچکترین و بزرگترین دست ها می باشند و به گونه از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده اند که با وارد کردن فشار پاره نشوند و جنس مقاومی داشته باشند. دستکشی که استفاده می کنید باید کاملا متناسب با سایز دست شما باشید تا بتوانید به راحتی با آن کار کنید. 

دستکش های استریل در انواع مختلفی تولید می شوند. از بهترین این دستکش ها می توان به دستکش لاتکس اشاره کرد که مزیت هایی مانند راحتی پوشیدن را دارد. این دستکش ها از بهترین گزینه ها برای خرید محسوب می شود. از ویژگی های بارز دستکش های استریل جراحی بدون پودر می توان به مواردی مانند راحتی استفاده از آن، استفاده طولانی مدت بدون وارد شدن آسیب به دستکش، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، مناسب برای محیط هایی که بسیار عفونی هستند مانند اتاق عمل ها، مقاومت بالا در برابر پارگی و سوراخ شدن. 

ارائه کننده دستکش استریل جراحی یک بار مصرف

ارائه کننده دستکش استریل جراحی یک بار مصرف ارائه کننده دستکش استریل جراحی یکبار مصرف همواره این محصولات را در پک هایی با تعداد مشخص یا به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد. بسیاری از عرضه کنندگان این محصولات را محصولات را به صورت عمده در اختیار فروشندگان قرار می دهند تا فروشندگان بتوانند از فروش آن سود بسیاری کسب کنند. 

یکی از دغدغه هایی که پرسنل بیمارستان ها دارند این است که از دستکشی استفاده کنند که هیچ گونه واکنش پوستی را ایجاد نکند و بتوانند به راحتی بدوت سوراخ شدن دستکش چندین ساعت مداوم از آن استفاده کنند. مراکز مدیریتی بیمارستانی می توانند با تامین با کیفیت ترین تجهیزات بویژه دستکش های جراحی که از ضروری ترین امکانات هستند، دغدغه پرسنل و کادر درمان را برطرف سازند. به هنگام خرید به این نکته توجه کنید چرا که  انتخاب محصولات بهداشتی با بهترین کیفیت می تواند رضایت کادر درمان را به همراه داشته باشد. 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *