قیمت لباس یک بار مصرف بیمارستانی نسبت به نوع پارچه ومیزان پارچه ی استفاده شده و نوع برند تولیدی متفاوت است. عموما لباسهای یکبار مصرف غیر استریل در کارگاه های کوچک وبزرگ دراکثر شهرها تولید می شود و قیمت نسبتا پایینی دارد ولی لباسهای یکبار مصرف استریل می بایست در کارگاه ها و کارخانه هایی با استانداردهای اداره کل تجهیزات پزشکی تولید و عرضه شوند. از خریداران این محصول تقاضا می شود هنگام خرید البسه پزشکی یکبار مصرف و لباس یکبار مصرف بیمارستانی حتما مجوز این سازمان را از شرکت تولیدی یا شرکت عرضه کننده درخواست نمایند. فروش البسه پزشکی به صورت عمده عموما توسط تولید کنندگان این محصول صورت می گیرد.

فروش البسه پزشکی به صورت عمده

تولیدکنندگان انواع لباس پزشکی و بیمارستانی در کشور

تولیدکنندگان انواع لباس پزشکی و بیمارستانی در کشور البسه پزشکی اتاق عمل به دودسته تقسیم می شوند: یکبار مصرف و چند بار مصرف. البسه پزشکی اتاق عمل چند بار مصرف معمولا از جنس های پنبه,  پلی استر، ویسکوز یا مخلوط آنها می باشد.

تولید کنندگان انواع لباس پزشکی و بیمارستانی در کشور، این محصولات را در بهترین‌ کیفیت و در رنگ های سبز ,آبی کم رنگ یا خاکستری کم رنگ تولید می نمایند. لباس ها و پوشش های بیمارستانی تولید شده در بیشتر تولیدی ها به رنگ سبز یا آبی بوده و عمدتا از جنس پنبه می باشد. پنبه باعث می شود که هوا از آن عبور کند که این اتفاق از عرق کردن جراح نیز جلوگیری می کند و باعث آرامش و راحت بودن پزشک در زمان عمل می شود. با توجه به اینکه لباس جراح با مواد خاصی شستشو می دهند رنگ لباس جراح باید تثبیت شده باشد.

لیست قیمت روز انواع البسه پزشکی در بازار

لیست قیمت روز انواع البسه پزشکی در بازار قیمت البسه یکبار مصرف بیمارستانی با توجه به جنس پارچه و میزان پارچه استفاده شده متفاوت است. تمام تولید کنندگان این محصول، فروش عمده البسه پزشکی و بیمارستانی را دارند. تولید لباس پزشکی در اکثر شهرهای کشور مخصوصا شهرهای بزرگ توسط تولیدی های کوچک و بزرگ انجام می شود. 

لیست قیمت های روز انواع لباس پزشکی و بیمارستانی یکبار مصرف ارائه شده توسط تولید کنندگان لباس پزشکی و بیمارستانی در سایت های فروش انواع تولیدی ها ارائه می شوند تا خریداران بتوانند به راحتی به انواع قیمت ها و مدل های گوناگون این محصولات دسترسی پیدا نمایند. لباس هایی که در تولید آن ها پارچه هایی مانند تترون اصل و پنبه مورد استفاده قرار بگیرد به مراتب قیمت های بیشتری را نسبت به دیگر اجناس خواهد داشت چرا که کیفیت این جنس از نظر راحتی، دوام و طول عمر بالا بسیار عالی می باشد.

صادرات البسه پزشکی و بیمارستانی به صورت عمده

صادرات البسه پزشکی و بیمارستانی به صورت عمدهاین محصولات در سال های پیشین عموما توسط کشور های خارجی به ایران وارد می شد ولی با گسترش فناوری و تولیدی های کوچک، هم اکنون حدود نود درصد لباس های بیمارستانی در داخل کشور تولید و ارائه می شوند. این روند به قدری افزایش یافته است که صادرات را نیز در این زمینه به خود اختصاص داده است. در سال های اخیر صادرات البسه پزشکی و بیمارستانی به صورت عمده به کشور هایی نظیر عراق، ترکیه و گرجستان توسط تولید کنندگان این محصول صورت می گیرد که در بهترین کیفیت ها و مدل های مختلف مورد عمل قرار گرفته است.

واردات این محصولات نیز از کشور های خارجی به علت های بی شماری صورت می گیرد. چرا که بیشتر بیمارستان های خصوصی تمایل به تهیه اجناس با مارک خارجی دارند و مدعی هستند که کیفیت این مارک ها بسیار بهتر و طول عمر آن ها نیز بیشتر می باشد.

فروش عمده البسه پزشکی و بیمارستانی یکبار مصرف

فروش عمده البسه پزشکی و بیمارستانی یکبار مصرف مرکز خرید لباس پزشکی به صورت حضوری و آنلاین در سراسر کشور به فعالیت می پردازد. نمایندگی فروش لباس های بیمار در کشور بیشترین فروش را در این زمینه دارند چرا که قیمت های ارائه شده در این مراکز بسیار کمتر از مراکز فروش می باشد. در این نمایندگی ها کیفیت اجناس تضمین می گردد که این امر اطمینان خاطر خریدار را فراهم کرده و خرید مطمئن تری را ایجاد می نماید. انواع مارک البسه پزشکی در این مراکز دارای تنوع بسیار زیادی می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *