امروزه به دلیل وجود بیماری های خاص و واگیردار، استفاده از لباس بیمار یکبار مصرف بسیار رایج است، زیرا ممکن است با شستشو لباس، ویروس و بیماری در لباس باقی بماند و مشکل ساز شود.

باید توجه داشته که انتخاب لباس بیمار یکبار مصرف، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین توصیه می شود که این محصول را از مراکز توزیع لباس بیمار یکبارمصرف عمده خریداری کنید.

توزیع مستقیم لباس بیمار یکبارمصرف عمده

راهنمای خرید لباس بیمار یکبارمصرف باکیفیت

راهنمای خرید لباس بیمار یکبارمصرف باکیفیت

در این قسمت قصد داریم راهنمایی هایی جهت خرید لباس بیمار یکبارمصرف با کیفیت، در اختیارتان قرار دهیم.

به دلیل اینکه، بیمار با وجود بسیاری از مشکلات و دردها، بدنی حساس دارد و به سرعت آزرده خاطر می شود، می بایست لباسی بسیار مرغوب و مناسب به تن داشته باشد تا موجب آزار و اذیت وی نشود.

برای خرید لباس بیمارستانی باید توجه داشت که پارچه لباس عاری از هرگونه پلاستیک باشد و در واقع جنسی کاملا نخی داشته باشد، تا به تن نچسبد، موجب عرق کردن نشود، حساسیت آور نباشد، زیرا در صورتی که لباس پارچه ای نامرغوب و پلاستیکی داشته باشد، ممکن است باعث ایجاد خارش، کهیر و… شود و در نتیجه موجب اذیت شدن بیمار و نا آرامی او می شود.

دوخت و سایز لباس بیمار باید به گونه ای باشد که کاملا آزاد، راحت و بلند باشد، البته باید توجه داشت که این موارد باید به صورت استاندارد باشند، تا موجب سلب آرامش و راحتی بیمار نشود و از حرکت کردن راحت بیمار جلوگیری نکند.

لباس های بیمار طوری طراحی شده اند که دور آستین آن ها کش می باشد و به دور مچ می پیچد، این دوخت می بایست طوری باشد که جذب و آزاردهنده نباشد و حتی رد یاز خود باقی نگذارد و همچنین جنس کش نیز نبایست لاستیکی باشد تا بیمار اذیت نشود.

برخی از لباس های بیماران به صورت یک دست می باشد و دارای هیچ گونه دکمه ای نیست و می‌توان گفت که جلو بسته هستند، برخی دیگر همچون مانتو دکمه دار هستند و جیب نیز دارند، که این موارد به سلیقه بیمار و بیمارستان انتخاب می شود و البته به بیماری و مشکل افراد نیز بستگی بسیار زیادی دارد.

فروش ویژه لباس بیمار یکبارمصرف عمده

فروش ویژه لباس بیمار یکبارمصرف عمده در این بخش قصد داریم در مورد فروش ویژه لباس بیمار یکبار مصرف عمده، اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

مشتریان گرامی در صورتی که تمایل به خرید لباس بیمار یکبار مصرف به صورت عمده را دارید، می توانید به مرکز فروش ما خریداری کنید، زیرا ما با کیفیت ترین و استاندارد ترین لباس بیمار را تولید و عرضه می‌نماییم، توجه داشته باشید که بسیار مهم است که لباس بیمارستانی را از مرکز فروش خاص این محصول خریداری کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *