زیرانداز یکبار مصرف بیمار از پارچه هایی تهیه می شود که مختص این کار تولید می شوند. این پارچه ها خصوصیاتی دارند که آنها را مناسب تولید تجهیزات بیمارستانی نظیر زیر انداز و انواع البسه یکبار مصرف می نماید.

توزیع کننده زیرانداز یکبار مصرف بیمار

رنگبندی زیرانداز یکبار مصرف بیمار

رنگبندی زیرانداز یکبار مصرف بیماربیمارستان ها یکی از مراکز درمانی هستند که لزوم رعایت بهداشت در آنها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

از این رو در این مکان ها تجهیزاتی مورد استفاده قرار می گیرند که بتوانند این هدف مهم را در این مراکز تامین نمایند. زیر انداز های یک بار مصرف دارای این خصوصیت می باشند که پس از یک بار استفاده به دور انداخته شده و به همین دلیل از انتقال هر گونه آلودگی و بیماری به افراد و بیماران دیگر جلوگیری می کنند.

این تجهیزات به گونه های مختلفی مانند انواع زیرانداز، لباس و بانداژ تقسیم می شوند که هر یک کاربرد خود را دارند.

رنگ بندی های متنوعی از این نوع زیر انداز ها موجود است که عبارتند از:

  • سبز 
  • آبی
  • سفید

در انتخاب رنگ مناسب برای این گونه پارچه ها همان معیار تولید البسه کادر درمانی  و پرستاری و همچنین لباس های دائم بیماران مد نظر قرار می گیرد و اصولا از رنگ های روشن استفاده می شود تا آلودگی آن به خوبی مشخص شود.

سبک وزن بودن پارچه هایی که در تولید زیرانداز بیمارستانی به کار برده می شود این خصوصیت را در آنها ایجاد نموده است تا به راحتی روی تخت بیماران پهن شده و برای کارهای مختلف درمانی به کار رود.

مرکز عرضه زیرانداز یکبار مصرف بیمار

مرکز عرضه زیرانداز یکبار مصرف بیمارزیرانداز بهداشتی بیمار نوعی پارچه است که برای استفاده بیماران گوناگون تهیه می شود. این قبیل زیر اندازها را می توان در رنگ های مختلف از مرکز عرضه آن خریداری کرد.

مراکز عرضه مانند مرکز حاضر می توانند دریافت کننده سفارش های مختلف از سوی مراکز درمانی نیز باشند. در این صورت این مراکز می توانند مقدار مورد نیاز خود را در رنگ و سایز مورد نظر سفارش داده و در زمان تعیین شده تحویل بگیرند.

عرضه اینترنتی زیرانداز یکبار مصرف نیز یکی از مدل های عرضه آن است که امکان خرید و ارسال آن را به دورترین و نزدیکترین نقاط کشور فراهم سازد.

خریداران و سفارش دهندگان اینترنتی پس از دریافت قیمت زیرانداز و مشاهده انواع رنگ های آن به ثبت سفارش خرید پرداخته و آن را در مکان ثبت شده در سایت تحویل بگیرند.

مراکز درمانی از جمله بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز فیزیوتراپی از جمله مهمترین متقاضیان خرید این کالا می باشند که خرید اینترنتی بهترین شیوه تهیه برای این گروه به شمار می آید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *