هر درمانگاه یا بیمارستان برای استریل بودن محیط درمانی خود نیاز به پوشش هایی برای تخت ها، بالشت ها دارد، همین امر باعث شده تا تولید کنندگان زیادی به فکر تهیه ملحفه ها بیافتند، این مراکز برای تهیه آن نیاز به پارچه هایی مخصوص دارند که دارای لطافت، نرمی باشد. دوزندگی ها از جمله خریداران تراز اول پارچه های ملحفه ای هستند که به صورت عمده آن را تهیه می کنند. برای خرید ملحفه بیمارستانی می توان به نمایندگی ها و سایت های معتبر آنان مراجعه کرد.

خریداران ملحفه بیمارستانی به صورت عمده و سفارشی

خرید انواع ملحفه بیمارستانی در کشور

خرید انواع ملحفه بیمارستانی در کشور ایران یکی از کشور هایی می باشد که در زمینه تولید لوازم بیمارستانی فعالیت زیادی دارد، شرکت های زیادی هستند که از پارچه هایی مانند: 

  • تترون
  • ترگال
  • یکبار مصرف
  • پارچه با فناوری نانو

استفاده می کنند و ملحفه هایی را برای تخت ها به کمک خیاطان ماهر می دوزند. 

بیمارستان ها و مراکز درمانی خریداران عمده این ملحفه ها هستند، ببشترین نمونه ای که خریداران بیشتری را به سمت خود کشیده است، نوع یکبار مصرف می باشد. ملحفه یکبار مصرف هنگام بستری هر بیمار در اختیار آنها گذاشته می شود.

بزرگترین تولیدی ملحفه بیمارستانی

بزرگترین تولیدی ملحفه بیمارستانیتولیدی های زیادی هستند که محصولاتشان در سطح جهانی می باشد، آنها تولید خود را گسترش داده و زمینه پیشرفت خود را رقم زده اند. این تولیدی ها جزء بزرگترین ها در زمینه تولید ملحفه های بیمارستانی به شمار می روند.

آنها تولید ملحفه بیمارستانی را در محیطی بهداشتی و با بهترین پارچه ها انجام می دهند و سپس آنها را به مراکز درمانی می فرستند. این تولیدی به خاطر محبوبیت محصولی که دارد صادرات ملحفه بیمارستانی را هم به سایر کشورها انجام می دهد.

قیمت روز انواع ملحفه بیمارستانی در بازار

قیمت روز انواع ملحفه بیمارستانی در بازار این کالای توسط خیاطان ماهر و تولیدی های بنام دوخته شده و با طرح و رنگی زیبا و کیفیتی مرغوب به دست مراکز فروش می رسند تا آنها نیز به مراکز درمانی بدهند.

در حال حاضر قیمت ها به صورت روزانه تغییر می کنند که دلیل این افزایش قیمت ها شرایط و نوسانات اقتصادی حاکم بر جامعه است، در این میان ملحفه ها از این تورم ها مستثنا نیستند و شاهد بالا رفتن قیمت آن نیز هستیم.

فروش مستقیم ملحفه بیمارستانی با قیمت مناسب

فروش مستقیم ملحفه بیمارستانی با قیمت مناسببرخی از تولیدی ها زمینه ای برایشان فراهم می شود که خود جزء فروشندگان قرار بگیرند و بتوانند محصولاتشان را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان قرار دهند.

فروش ملحفه یکبار مصرف با قیمت هایی مناسب توسط این تولیدی ها به دو صورت:

  • حضوری
  • اینترنتی

انجام می شود که هر شخص بسته به موقعیت خود نحوه خرید را انتخاب می کند. از نظر خریداران بهترین راه برای تهیه ملحفه بیمارستانی ارزان مراجعه به سایت ها می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *