در وصیت یا زیر انداز بیمارستانی همان گونه که از نامش مشخص است برای زیر بیماران مورد استفاده قرار می گیرد . این زیر اندازها به گونه ای طراحی شده اند به یک سمت آنها از پلاستیک می باشد و طرف دیگر از پنبه و پارچه های الیافی تا بتوانند آب و دیگر مایعات را جذب کنند. حجم کم این محصول و یکبار مصرف بودن آن باعث شده تا خرید دروشیت بیمارستانی به صورت عمده ای انجام شود. در بازار های داخلی مشتریان خرید های عمده ای را ترجیح می دهند زیرا با قیمت های مناسب تری هم را هستند. 

خرید عمده دروشیت بیمارستانی در بازار داخلی

چگونگی استفاده از دروشیت بیمارستانی

چگونگی استفاده از دروشیت بیمارستانیدروشیت ها به گونه ای مورد استفاده قرار می گیرند که بیماران زمان بستری های طولانی مدت به خصوص اطفال و افراد مسن سال که در کنترل کار های ضروری خود دچار مشکلات هستند با استفاده از این زیر اندازها بر روی تخت از آلوده شدن باقی محیط ها جلوگیری کنند. 

برای استفاده از این زیرانداز باید ابتدا آن را باز نمود و سپس قسمت پلاستیکی آن را بر روی تخت و پنبه ای آن را زیر بیمار قرار داد . قدرت جذب بالا و بهداشتی بودن این کالا باعث شده تا مراکز درمانی از آنها استقبال زیادی کنند. دروشیت سالمندان سایز های بزرگتری دارند و قدرت حذفشان بیشتر می باشد. با استفاده صحیح از این زیر اندازها می توان از آلوده شدن محیط های اطراف جلوگیری کرد. 

شرکت تولید دروشیت بیمارستانی ارزان

شرکت تولید دروشیت بیمارستانی ارزانتولید این دروشیت ها در محیطی کاملا بهداشتی و با بهترین مواد مصرفی و به کمک پیشرفته ترین چرخ های خیاطی انجام می شود. تولید این کالا کمک شایانی را به مراکز درمانی و خانه سالمندان کرده است. این شرکت با تولید روز افزون این دروشیت ها توانسته است اعتبار زیادی را در بازارها به دست بیاورد و خود را در بازار های داخلی و خارجی معرفی و معروف کند. 

این شرکت چون تمام مراحل تولید را خود انجام می دهد محصولات نهایی به دست آمده ان با قیمت های کمتری همراه هستند . یکبار مصرف بودن این زیراندازها موجب شده تا تولیدات آن روز به روز افزایش پیدا کند و گسترش بیاید. تولید دروشیت بیمارستانی همان گونه که گفتیم در محیطی کاملا بهداشتی انجام می شود تا بیماران زمان استفاده دچار مشکلاتی مانند عفونت نشوند. قیمت دروشیت بیمارستانی بسته به کیفیت و سایزی که دارد تعیین می شود. البته نا گفته نماند که این قیمتها به خاطر تورم های به وجود آمده روز به روز در حال تغییر و افزایش هستند. 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *