کاور کفش یکبار مصرف که به آن نایلون کش دار نیز گفته می شود برای جلوگیری از انتقال گرد و خاک و آلودگی های محیطی به مراکز حساس مورد استفاده قرار می گیرد.خرید کاور کفش یکبار مصرف از مراکز تولید و عرضه برای ارگانهایی که به این کاورها زیاد نیاز دارند به صورت عمده بسیار به صرفه می باشد و در بازار انواع مختلفی از کاور یکبار مصرف موجود می باشد که بسته به نیاز خود می توان آنها را تهیه کرد. 

خرید کاور کفش یکبار مصرف در بازار

طراحی و مدل کاور کفش یکبار مصرف

طراحی و مدل کاور کفش یکبار مصرف

 ساختار کلی کاور کفش یکبار مصرف از جنس نایلون پلی اتیلن می باشد که بسیار مقاوم است. که در دو نوع مدل کاور کفش دستی یا مکانیکی و اتومات طراحی می شود.

  • نوع دستی: در نوع دستی آن دور تا دور کاور را با کش پارچه ای می دوزند که این کش وظیفه نگه داشتن کاور بر روی کفش را دارد و همچنین برای استحکام کاور نیز مفید می باشد.  طراحی مدل کاور و همچنین سایز بندی هم ندارد نایلون را طوری طراحی می‌کنند که می‌توان از آن برای انواع کفش های اسپرت، مردانه و یا حتی کفش پاشنه بلند نیز استفاده کرد.
  • نوع اتومات: برای استفاده از این نوع نیاز به دستگاه خاصی است که کفش را بر روی آن می گذارند و دستگاه اتومات کفش‌ها را کاور می‌کند. استفاده از این دستگاه بسیار آسان می باشد ولی هزینه دستگاه زیاد است.

استفاده از کاور کفش برای مکانهایی مانند اتاق های عمل، اتاق های سرور، محیط های آزمایشگاهی، مهد کودکها و سایر مکان های دیگر که نباید آلودگی های محیط وارد آن جا شود بسیار اهمیت دارد.

ضخامت نایلون های کفش یکبار مصرف کم می باشد و این ضخامت کم باعث سبک بودن محصول نهایی است ولی سبک بودن و ضخامت کم دلیل بر کم دوام بودن کاور نمی باشد.

فروشنده کاور کفش یکبار مصرف در ایران

فروشنده کاور کفش یکبار مصرف در ایران  در محیط های حساس یکی از عواملی که بیشترین آلودگی را با خود منتقل می کند کفشها می باشد. که کاور کفش یکبار مصرف می‌تواند مانع از انتقال آلودگیها شود.

کاور کفش در ایران در چند نوع دستی و اتومات موجود می باشد. که فروشنده کاور یکبار مصرف در ایران باید هر دو نوع کاور را عرضه کند. کاور کفش دستی برای همه کفشها مناسب می باشد و فروشنده کاور کفش انواع کاور کفش از جمله کاور در سایز های کوچک مخصوص مهد های کودک را نیز در طرحها و رنگ های شاد عرضه می کند.

برای خرید کاور کفش در ایران می توانید به فروشنده های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اغلب کاور کفش به رنگ آبی می باشد ولی اگر به فروشنده سفارش بدهید می توان در رنگ های سبز و یا بی رنگ نیز کاور کفش را تهیه کرد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *