این روزها فروش و صادرات زیرانداز یکبارمصرف بیمار در کشورمان رونق فراوانی دارد؛ زیرا مراکز تولیدی فعال در این زمینه با بهره گیری از جدیدترین استانداردهای روز دنیا و همچنین مواد اولیه مرغوب و عالی اقدام به تولید و صادرات زیرانداز بیمار به بازارهای داخلی و خارجی نموده اند. استفاده از این محصولات مزایای بسیار زیادی با خود به همراه دارد که یکی از اصلی ترین آنها حفظ سلامتی بیمار و بهداشت محیطی است که بیمار در آن قرار دارد.

صادرات زیرانداز یکبارمصرف بیمار

معرفی انواع زیرانداز بیمار

معرفی انواع زیرانداز بیمار یکی از پر مصرف ترین ملزوماتی که این روزها در بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد، زیرانداز یکبار مصرف بیمار است. این محصول دارای قیمت بسیار ارزان و مناسبی بوده و استفاده از آن بسیار آسان است، همچنین به سبب سازگاری بالایی که با محیط زیست دارد بسیار مورد توجه مراکز درمانی قرار گرفته است.

و اما در این قسمت به معرفی انواع زیرانداز بیمار می پردازیم:

  • این محصولات از نظر سایز و اندازه به بخش های مختلفی تقسیم می شوند که یکی از متداول ترین آنها زیرانداز بیمارستانی 90* 60 است.
  • برخی از نمونه های این زیراندازها به صورت ساده هستند، اما برخی دیگر از آنها دارای پودر جاذب می باشند که به خوبی می تواند مایعات و ترشحات بیمار را به خود جذب نماید.
  • برخی از آنها مخصوص کودکان و برخی دیگر برای بزرگسالان طراحی شده اند.

کارخانه تولید زیرانداز یکبارمصرف بیمار

کارخانه تولید زیرانداز یکبارمصرف بیمار تا چند سال پیش زیراندازهای بیمارستانی از پارچه های نخی تهیه می شود و آنها را پس از هر بار مصرف شسته، ضد عفونی نموده و برای مصرف بیمار بعدی آماده می کردند که این کار نیاز به زحمت فراوانی داشت و چندان بهداشتی نبود؛ اما خوشبختانه مدتی است در کشورمان شاهد فعالیت کارخانجات معتبر تولید کننده زیرانداز یکبارمصرف بیمار هستیم که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا اقدام به طراحی و تولید انواع و اقسام این محصول نموده و آن را با قیمت بسیار ارزان و مناسب در دسترس بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار می دهند.
این مراکز ساختار اصلی زیراندازهای خود را به گونه ای طراحی نموده اند که به راحتی به تخت بیمار چسبیده و جا به جا نمی شود و به سبب دارا بودن پودر جاذب قدرتمندی که در سطح خود دارند مانع از رسیدن ترشحات و مایعات بیمار به قسمت زیرین تخت یا تشک می گردد و این موضوع برای کودکان و یا بزرگسالانی که دچار شب ادراری می باشند از اهمیت فراوانی برخوردار است.
در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که این زیراندازها کاملاً آنتی باکتریال بوده و هیچ نوع آلودگی نمی تواند در آن رشد کرده و گسترش یابد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *