عرضه رول ملحفه ضدآب درجه یک توسط عرضه کنندگان محصولات بیمارستانی و درمانی در گرماژها و عرض های مختلفی انجام می شود.

رول ملحفه ضد آب بر روی تخت های بیمارستانی و مراکز درمانی انداخته می شود تا در هنگام ریختن آب بتواند از خیس شدن تخت محافظت نماید.

عرضه رول ملحفه ضدآب درجه یک

روش تولید رول ملحفه ضدآب درجه یک

روش تولید رول ملحفه ضدآب درجه یک

روش تولید رول ملحفه ضدآب درجه یک شامل گزینه های زیر می شوند:

  • برای تولید این نوع کالا ابتدا باید پارچه اسپان باند خریداری شود.
  • سپس با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته پارچه را به رول های در گرماژهای مختلفی مانند 18، 25، 20، 35 و… و در عرض های متنوعی مانند 50، 55، 60 و… و به دو صورت پرفراژ دار و بدون پرفراژ دار تولید می کنند.

رول ملحفه ضدآب به دلیل مزیت های فراوانی که دارد باعث شده پخش رول ملحفه ضدآب افزایش یابد به عنوان نمونه استفاده از آن باعث شده عمر تخت تا 30 درصد افزایش یابد علاوه بر این بسیار نرم و راحت می باشد به طوری که در هنگام خوابیدن به روی تخت احساس آسایش و راحتی می نمایید و از گرم شدن تخت محافظت می کند.

از بهترین پارچه اسپان باند تولید شده است و از تعرق بدن جلوگیری می کند و آنتی استاتیک و یکبار مصرف می باشد و بسیار سبک و نرم است و هیچ گونه حساسیتی روی پوست ایجاد نمی کند و به هیچ عنوان پرز نمی دهد و کم حجم است.

رول ملحفه ای معمولا در رنگ سفید تولید می شود البته دارای رنگ های صورتی و آبی هم می باشد و استفاده از آن در کلینیک ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی باعث می شود از بیماری های عفونی و واگیر دار جلوگیری شود. 

پخش کننده رول ملحفه ضدآب درجه یک

پخش کننده رول ملحفه ضدآب درجه یک

پخش کننده رول ملحفه ضدآب درجه یک برای افزایش طول عمر تخت های بیمارستان ها و مراکز درمانی و حفظ سلامتی بیماران تلاش می کند محصولی با کیفیت بالای را در اختیار مشتریان بگذارد.

در بیمارستان ها و کلینیک ها و… در طول روز افراد مختلفی از تخت ها استفاده می کنند که باعث می شود انواع میکروب ها و آلودگی ها روی ملحفه تخت نفوذ کند و با استفاده از رول ملحفه یکبار مصرف ضد آب شما می توانید بعد از کثیف شدن به راحتی آن را بردارید و ملحفه را تعویض کنید.

استفاده از این نوع ملحفه سبب می شود تا در هزینه های بیمارستان ها و مراکز درمانی صرفه جویی شود به عنوان نمونه می تواند باعث کاهش خرید مواد شوینده باشد چون این یکبار مصرف است و نیازی به شست و شو ندارد علاوه بر این دیگر نیازی به استخدام نیروی انسانی برای شستن ملحفه های تخت ها نیست که این می تواند باعث کاهش هزینه ها شود و پخش کننده آن توانسته فروش خوبی را نصیب خود کند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *