گان جراحی ترگال سبز بیمارستانی مخصوص اتاق جراحی در بیمارستان ها است که بسیار پارچه های مقاومی در برابر انواع مایع های تمیز کننده مثل وایتکس و مواد ضد عفونی کننده است و در اثر شستشوی زیاد خراب نمی شود.

عرضه کننده گان جراحی ترگال سبز تلاش می کنند پارچه ای با کیفیت و مقادم تواید کنند که حتی در اثر شستشو با وایتکس دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی پارچه نمی شود و کاملا مناسب جراحان در اتاق عمل می باشد.

عرضه کننده گان جراحی ترگال سبز

بررسی تفاوت میان گان یکبار مصرف و چندبار مصرف

بررسی تفاوت میان گان یکبار مصرف و چندبار مصرف

گان یکبار مصرف هم‌ لباسی است مخصوص اتاق جراحی کف فقط برای پزشکان استفاده می شود و همانطور که از نامش پیداست یکبار مصرف است و بعد از یکبار استفاده دیگر قابل استفاده نیست و شستشو داده نمی شود.

گان یکبار مصرف یک لباس مناسب برای پیشگیری از عفونت ها می باشد و باعث صرفه جویی در وقت جهت شستشو و نیروی های انسانی می شود، به همین دلیل بیشتر از گان یکبار مصرف استفاده می کنند.

اگر توجه کرده باشد رنگ گان یکبار مصرف آبی و چند بار مصرف سبز است به این دلیل که نگاه کردن به این رنگ ها چشم ها را نسبت به تغییر رنگ قرمز حساس می کند.

گان چند بار مصرف جنس متفاوت از از گان های یکبار مصرف هستد جنس گان چند بار مصرف بیشتر از پنبه و پلی استر و ویسکوز مخلوط آن ها است ولی جنس گان یکبار مصرف بیشتر از جنس اسپان است که برای محیط های عفونت های ویروسی از اسپان لمینت شده استفاده می کنند.

این مدل ها پرس شده هستند و دوختی انجام نشده است چون هرچه درز کمتر وجود داشته باشد ویروس امکان ورود به بدن شما را ندارد و روش مطمئنی است و باید لباس یکبار مصرف باشد چون خطر ابتلا به بیماری های عفونی برای پزشکان وجود دارد.

نحوه خرید گان جراحی ضد آب

نحوه خرید گان جراحی ضد آب

گان جراحی ضد آب برای جراحی های با خونریزی و ترشحات زیاد استفاده می شود و برای ویروس عفونی با واگیری زیادی مثل ویروس کرونا استفاده می شود که عفونت و ویروس را انتقال نمیدهد و کاملا بلند و کاملا ضد آب هستند.

این گان های جراحی ضد آب بسیار بهداشتی است و قیمت کاملا مناسبی دارند و در سر آستین این گان ها از کش های لمینت استفاده شده است.

نحوه خرید گان جراحی ضد آب به راحتی امکان پذیر است می توانید از طریق سایت های معتبر تولید کننده و حضوری خرید کنید ولی خرید اینترنتی مزایایی بیشتری نسبت به خرید حضوری دارد.

نحوه خرید آن آسان تر است هم به دلیل بدون واسطه بودن هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد هم راحت می توانید سفارش دهید و جنسی با کیفیت از مستقیم از تولید کننده دریافت کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *