جهت خرید کلی شان چشمی باکیفیت به وب سایت عرضه شان چشمی مرغوب مراجعه نمایید از شان چشمی برای انجام عمل های مربوط به سیستم بینایی و به ویژه انجام عمل آب مروارید و لنز گذاری بر روی عدسی چشم استفاده می شود.
شان چشمی در واقع از نوعی پلاستیک مرغوب و ضد حساسیت تولید می شود و به صورت مستطیل شکل است و طول و عرض نسبتا بزرگی دارد و آن را بر روی صورت شخص بیمار قبل از انجام عمل جراحی چشم چسب می کنند.فروشگاه عرضه شان چشمی باکیفیت مرغوب

مزایای استفاده از شان چشمی باکیفیت

مزایای استفاده از شان چشمی باکیفیت یکی از مزایای استفاده از شان چشمی در انجام عمل های جراحی چشم جلوگیری از برخورد وسایل مربوط به عمل های بینایی و خون و همچنین قطره های استفاده شده در حین عمل به پوست صورا است و همچنین این وسیله دارای خاصیت جذب آلودگی ها و جلوگیری از نفوذ آنها به پوست و چشم می باشد.

پرفوره چشمی یک وسیله ی کاملا یکبار مصرف است و پس از انجام عمل جراحی باید دور انداخته شود و همچنین از این وسیله در عمل های جراحی دیگر نیز مانند انجام عمل های کمر و ستون فقرات و عمل های مربوط به سیستم عصبی و سر نیز استفاده می شود.

شان های چشمی به صورت دو لایه و سه لایه تولید می شوند و هر کدام از آنها کارایی خاصی دارند به طور مثال از شان های دو لایه در عمل های سبک و با خونریزی پایین مانند لیزیک چشم و از شان های سه لایه در عمل های سنگین و با خونریزی بالا مانند عمل های مغز استفاده می شود.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از پرفوره های چشمی ضد آب بودن آنها می باشد و علاوه بر آن شان های چشمی معمولا همراه با پکیج های جراحی کامل اعم از روتختی و گان و کلاه جراحی برای بیمار به فروش می رسند و به همین علت خرید آنها اقتصادی و به صرفه است و همچنین رنگ شان های چشمی معمولا به رنگ سایر لباس های جراحی یعنی آبی دیده می شود.

خرید کلی شان چشمی باکیفیت

خرید کلی شان چشمی باکیفیت نام دیگر شان چشمی، پرفوره چشمی می باشد و پساز سفارش این محصول پک های کارتونی حاوی شان چشمی به صورت کاملا استریل برای شما ارسال می شوند و قبل از عمل نیازی به استریل کردن و ضد عفونی کردن دوباره ی شان های چشمی نیست.
قیمت شان چشمی ابتدا به سایز آن و سپس به کیفیت پلاستیک و چسب های به کار رفته در تولید آن بستگی دارد و معمولا به صورت بسته بندی شده به فروش می رسد و برای اطلاع از قیمت دقیق شان چشمی و خرید آن به وب سایت فروشگاه عرضه شان مراجعه نمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *