زیرانداز یکبار مصرف بیمار از جمله زیراندازهایی می باشد که نه تنها در حیطه کلینیکی کاربردهای متعددی دارد بلکه در موارد بهداشتی-آرایشی نیز به کار می رود؛ از این رو طبیعی است که روزانه افراد زیادی برای اطلاع از قیمت خرید این نمونه ها مراجعه کنند و خواهان استفاده از این محصولات باشند؛ زیر اندازهای یکبار مصرف از متریال های مختلفی تشکیل شده اند و دارای ابعاد گوناگونی نیز هستند از این رو از لحاظ قیمتی می توانند بسیار نسبت به هم متنوع باشند.
قیمت خرید بهترین زیرانداز یکبارمصرف بیمار

بهترین زمان تعویض زیرانداز یکبارمصرف بیمار

بهترین زمان تعویض زیرانداز یکبارمصرف بیمار اگر شما نیز به هر دلیلی برای خود و یکی از نزدیکانتان از زیراندازهای یکبار مصرف استفاده می کنید، احتمالاً خواهان این هستید که بدانید چه زمانی باید این زیراندازها عوض شوند و نحوه تعویض آنها از لحاظ زمانی به چه صورت است؛ به همین خاطر تصمیم داریم اکنون اشاره ای مختصر به این مسئله بکنیم.
زیراندازهای می توانند برای موارد مختلفی استفاده شوند و به همین خاطر زمان تعویض آنها بسته به نوع کاربرد انها فرق دارد:

  • اگر شما برای یک بیماری که از بی اختیاری ادرار رنج می برد و یا توان مراجعه به دستشویی را ندارد از آنها استفاده می کنید، شما باید بلافاصله پس از کثیف شدن زیرانداز آنها را تعویض کنید و در تعویض آنها تعلل نکنید.
  • یکی دیگر از مصارف زیراندازها استفاده در سالن های آرایشی می باشد، معمولاً هنگامی که شما برای اپیلاسیون به سالن ها مراجعه می کنید، باید بر روی تختی بخوابید که حتماً بر روی آن یک زیرانداز افتاده است؛ این زیرانداز باید پس از اتمام کار هر مراجعه کننده تعویض شود و سپس زیرانداز جدید جایگزین شود.
  • در صورتیکه برای هر کار دیگری از این زیراندازها استفاده می کنید؛ بهتر است که نهایتا دو الی سه روز از این محصولات استفاده کنید و یا اینکه بسته به بافت زیرانداز مورد نظر، در صورت هر گونه تغییر کیفیت، آن را دور بیاندازید و از زیراندازی نو استفاده کنید.

صادرات پک زیر انداز یکبار مصرف بزرگسالان و کودکان

صادرات پک زیر انداز یکبار مصرف بزرگسالان و کودکان ایران امروزه توانسته است انواع زیرانداز بهداشتی بزرگسالان و یا زیرانداز نوزاد را تولید نماید و آنها را به صورت پک عرضه کند؛ به همین خاطر مراکز متعددی جهت صادرات این زیراندازها به کشورهای مختلف وجود دارد که انواع این نمونه ها را به کشورهای دیگر عرضه می کنند.
از آنجاییکه این اقلام همیشه بازار گرمی دارند و مورد استفاده قرار می گیرند، به همین خاطر کشورهای زیادی هستند که خواهان استفاده از این نمونه ها می باشند،  از این رو سالانه ما حجم زیادی از این محصولات را به کشورهای دیگر صادر می کنیم و از این طریق سود خوبی می بریم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *