دروشیت نوزاد یک کالای ضروری برای خانه هایی است که نوزاد در آن زندگی می کند و این محصول کاربردهای مفیدی در حفظ بهداشت این خانه ها را ارائه می کند

این محصول را معمولا بر روی تشک نوزاد یا محلی که نوزاد را در آنجا قرار می دهند پهن می کنند که نجس نشود. و چون این محصول یک بار مصرف است معمولا از قیمت پایینی برخوردار است

قیمت خرید دروشیت نوزاد مرغوب

دروشیت نوزاد چه کاربردی دارد؟

دروشیت نوزاد چه کاربردی دارد؟ دروشیت هنگام تعویض پوشک نوزاد کاربرد داشته و همچنین برای کودکانی که احتمال نشت دارند استفاده می شود به این گونه که با پهن کردن این محصول زیر کودکان باعث می شود که دیگر احتمال نشت به فرش یا تشک نوزاد وجود نداشته باشد.

این زیرانداز کودک از چند لایه جهت جذب سریع مایعات تولید شده است‌.

لایه اول از منسوجات نبافته بوده و باعث لطافت سطح زیرانداز می شود. لایه دوم از خمیر کاغذ و تیشو درست شده و لایه سوم از فیلم پلی اتیلن برای جلوگیری از نشت مایعات و لغزش درست شده است.

دروشیت کودکان دارای پودر جاذب کاربرد های زیادی دارد که با کیفیت ترین و بهترین مواد اولیه تولید می شود این دروشیت ها با پودر جاذب قدرت جذب زیادی دارند و تمام مایعات را به راحتی جذب کرده و برای کودکان ضرری نداشته زیرا از بهترین مواد اولیه مناسب و مرغوب تولید شده است.

پودر جاذبی که در تولید این زیر انداز ها استفاده شده است بسیار بهداشتی و همچنین آنتی باکتریال بوده است که خاطر همین برای بدن حساس کودک هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند و ضد آلرژی هستند.

این زیر اندازها گامی موثر در حفظ بهداشت کودکان هستند.

دروشیت نوزاد کاربرد زیادی دارد که از جله کاربرد این زیر انداز ها صرفه جویی در مصرف آب و حفظ بیشتر بهداشت می توان نام برد.

از این زیر انداز ها علاوه بر کودکان برای نگهداری افراد بیمار، سالمندان و کسانی که توانایی نگهداری ادرار خود را در شب ندارند کاربرد دارد.

ساختار این زیر انداز ها به گونه ای است که بیمار بدون هیچ مشکلی می تواند از آن استفاده کند همچنین قابلیت جذب رطوبت را داشته و از بروز هر گونه عفونت به بدن فرد جلوگیری می کند و در حفظ سلامت و بهداشت فرد نیز کاربردی می باشد.

تولید دروشیت نوزاد در سایزهای متفاوت

تولید دروشیت نوزاد در سایزهای متفاوت تولید دروشیت نوزاد در اندازه ها و مدل های مختلف انجام می گیرد و همچنین قیمت های به صرفه ای نیز دارند که می توان به راحتی آنها را خریداری کرده و استفاده کرد.

این زیر انداز ها به صورت یک بار مصرف نیز به بازار عرضه می شوند.

که از این زیراندازهای یکبار مصرف بیشتر در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *