روبالشی یکبار مصرف بیمارستانی یکی از محصولات پر مصرف در بیمارستانها می باشد. این روبالشیها از جنس های مختلفی تشکیل شده اند و هر کدام کیفیت و ضخامت خاصی دارند. این محصولات جهت حفظ بهداشت و سلامت بیماران طراحی شده اند. 

قیمت روبالشی یکبار مصرف بیمارستانی درجه یک

مشخصات روبالشی یکبار مصرف بیمارستانی

مشخصات روبالشی یکبار مصرف بیمارستانی روبالشی استریل بیمارستانی توسط بخش های مختلف بیمارستان به خصوص در اتاق عمل استفاده می شوند. این رو بالشی ها به صورت روزانه تعویض می شوند و پس از هر بار استفاده دور انداخته می شوند. رو بالشی های بیمارستان باید نازک و لطیف باشند و باعث آسیب رسیدن به پوست افراد نشوند. هم چنین باید ضد حساسیت باشند تا با پوست سر و صورت افراد مختلف جور شوند. رو بالشی ها از جنس پارچه های نرم و نازک هستند و بسیار سبک و قابل حمل اند.

رو بالشتی در ابعاد مختلف تولید می شوند و هم به صورت روبالشی تک نفره و هم به صورت روبالشی دونفره در بازار موجود می باشند. این روبالشی ها یکبار مصرف هستند و قابل شست و شو نیستند. بنابراین به محض کثیف شدن باید عوض شوند و دور انداخته شوند.

این روبالشیها باید در عین نازک بودن، مقاومت باشند تا خیلی زود پاره نشوند و قابل استفاده باشند. هم چنین باید به صورت کامل بالش را پوشش دهند تا آلودگی و میکروبها منتقل نشود. بعضی از مدل های روبالشی خاصیت آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده دارند. قیمت این روبالشی ها نسبت به نوع معمولی روبالشی ها گران تر است. 

تولید کننده بهترین روبالش یکبارمصرف بیمارستانی

تولید کننده بهترین روبالش یکبارمصرف بیمارستانی تولیدی روبالشی بیمارستانی یکبار مصرف انواع مختلف رو بالشتی با کیفیت و ابعاد مختلف را تولید می کند و به دست مصرف کنندگان می رساند. این تولید کنندگان از بهترین نوع مواد اولیه برای ساخت این محصولات استفاده می کنند. تولید روبالشی ها به صورت روزانه و با تعداد بالا انجام می شود.

این امر باعث می شود فروش رو بالشی ها به صورت کلی و در تعداد بالا انجام شود. رو بالشی ها معمولا به صورت پک های بهداشتی همراه ملحفه و رو تختی در ابتدای ورود بیماران به بیمارستان به آنها تحویل داده می شود تا در طول زمان بستری در بیمارستان از آنها استفاده کنند.

هم چنین در بسته بندی های مناسب و کاملا بهداشتی قرار می گیرند تا در هنگام رسیدن به دست مشتری کاملا سالم و بدون وجود هیچ میکروبی باقی بمانند. رنگ این روبالشی ها معمولا سفید است. استفاده از رنگ سفید باعث می شود هر گونه لکه و کثیفی به راحتی قابل تشخیص باشد و کارکنان بیمارستان سریعا به تعویض آن اقدام کنند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *