در حقیقت بلوز شلوار تترون گونه دیگری از لباس های بیمارستانی بوده که از تنوع بالا و قیمت های متفاوتی برخوردار می باشد. و اما برای مشخص نمودن قیمت بلوز شلوار تترون عمده باید به عواملی نظیر کیفیت و ضخامت پارچه، کیفیت دوخت لباس، مدل و اندازه بلوز شلوار تترون توجه ویژه نمود. 

البته قیمت روز این محصول به موارد دیگری نظیر شرکت تولید کننده لباس بیمارستانی، نحوه فروش محصول، نوسانات بازار پارچه و سایر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.

قیمت روز بلوز شلوار تترون عمده

بررسی مشخصات لباس بیمارستانی کودک

بررسی مشخصات لباس بیمارستانی کودک همان طور که می دانیم لباس های بیمارستانی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. اما در میان نمونه های مختلف این محصول، لباس بیمارستانی کودک، حساسیت بسیار بالایی دارد. از این رو در این بخش به بررسی مشخصات لباس بیمارستانی کودک خواهیم پرداخت.

  • در واقع لباس بیمارستانی کودک باید از پارچه های مرغوب و باکیفیت تولید گردد. به گونه ای که بدن کودک در اثر تماس با این لباس ها دچار حساسیت و مشکلات پوستی نگردد.
  • از سویی دیگر برای تولید لباس، باید از پارچه هایی با رنگ ثابت استفاده کرد. زیرا لباس بیمارستانی نیاز به شست و شوی فراوان خواهد داشت و در این صورت لباس بیمارستانی کودک نباید در اثر شست و شو، زیبایی خود را از دست بدهد.
  • هم چنین برای لباس بیمارستانی کودک باید از پارچه هایی با رنگ ها و طرح های شاد استفاده نمود. به گونه ای که کودک تمایل به پوشیدن این لباس ها داشته باشد و با دیدن رنگ های شاد لباس، روحیه خوبی پیدا کند.
  • در ضمن پارچه لباس بیمارستانی کودک، نباید پرز بدهد و باید از میزان گرماژ پایینی برخوردار بوده و نرم و لطیف باشد.
  • علاوه بر موارد گفته شده، برای تهیه این مدل از لباس ها، باید به نوع دوخت و الگوی لباس هم توجه نمود. زیرا کودک ساعت های زیادی، لباس بیمارستانی را استفاده می نماید. بنابراین با پوشیدن آن باید احساس راحتی داشته باشد و هم چنین برای انجام کارها و بازی آزادی حرکت او حفظ شود.

فروش ویژه بلوز شلوار تترون عمده

فروش ویژه بلوز شلوار تترون عمده در واقع بلوز شلوار تترون یکی از لباس های لازم و ضروری در بخش های مختلف بیمارستان می باشد. به گونه ای که این لباس در طرح ها، رنگ ها و ابعاد مختلف طراحی و تولید گردیده است  و هر کدام از آن ها مطابق با قوانین بیمارستان در اختیار پرسنل و بیماران قرار خواهد گرفت.

و در واقع این مدل از لباس های بیمارستانی نقش مهمی در راستای استریل کردن محیط بیمارستان و راحتی بیماران و پرسنل دارد، بنابراین افراد زیادی تمایل به خرید آن خواهند داشت. و به همین منظور تولیدکنندگان و فروشندگان، شرایط فروش ویژه برای این محصول قرار داده اند تا در این راستا فروش بلوز شلوار تترون باکیفیت، در مناسب ترین قیمت انجام گیرد و امکان خرید برای عموم مردم فراهم گردد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *