کاور کفش نایلکس بیمارستانی از جنس پلاستیک می باشد و برای جلوگیری از انتقال گرد و خاک آلودگی در بیمارستان ها به صورت پوششی برای کفش و پا استفاده می شوند. کاور کفش بیمارستانی برای این ساخته شده که بیشتر آلودگی های فضاهای بیمارستانی توسط کفش وارد فضا می شوند. 

قیمت روز کاور کفش نایلکس بیمارستانی تهران

مقایسه انواع کاور کفش نایلکس بیمارستانی

مقایسه انواع کاور کفش نایلکس بیمارستانیاین محصول معمولا برای ورود به فضای اتاق عمل یا رسیدگی به بیماران واگیر دار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از نظر ضخامت دارای مدل های زیادی است ولی باید گفت که هر چه کاور نایلکسی ضخیم تر باشد بهتر است و قیمت کاور کفش هم طبیعتا گران تر است. این محصول از مواد پلی اتیلن و پلاستیک ساخته شده و مانع ورود آب و مایعات و برخی دیگر از تجهیزات پزشکی به کفش می شود. برای هر مکان از یک نوع خاص از این محصول استفاده می شود. این محصول در بیمارستان ها، صنایع غذایی و دارویی، مراکز کلین روم، مهد کودک ها و … مورد استفاده قرار می گیرد و طبیعی است که در محیط های بیمارستانی باید از کاور های ضخیم تر و با کیفت تر استفاده کرد. همچنین این نوع کافر از نظر وزن به دسته کلی 2 گرمی و 3گرمی تقسیم می شود. این محصول با استفاده از کش موجود بر روی قسمت بالایی خودش بر روی پا و کفش فیکس می شود و از درآمدن کاور از کفش جلوگیری می کند. 

فروش عمده کاور کفش نایلکس بیمارستانی

فروش عمده کاور کفش نایلکس بیمارستانیهم اکنون مراکزی هستند که اقدام به تولید کاور نایلکس در سطح کشور می کنند. فروش عمده این محصول هم به وسیله ی فروشگاه ها و مراکزی صورت می گیرد. شما هنگام تهیه این محصول حتما باید به کیفیت آن توجه داشته باشید زیرا نمونه های بی کیفیت این محصول در بازار موجود می باشد. شرکت ما مفتخر است که توانسته چندین سال یک فروشگاه کاور کفش باشد و کاور های نایلکسی را در سطح کشور پخش کند و رضایت مشتریان را تا حدود زیادی برآورده سازد. مواد اولیه به کار رفته در محصولات ما از مرغوب ترین مواد بوده و کیفیت بالایی دارد. شما هم اکنون می توانید با سر زدن به سایت شرکت ما با انواع مختلف محصولات ما آشنا شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. هم چنین می توانید با تماس گرفتن با یکی از شماره های درون سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و مشورت های لازم در خصوص تهیه کاور کفش را از آنها بگیرید. 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *