شان های استریلیزه در پزشکی دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد. قیمت شان با بهترین کیفیت به صورت عمده بسیار کمتر از خرید تکی می باشد. از این رو مراکز درمانی به تهیه عمده این محصولات اقدام می نمایند. مراکز درمانی این محصول را به صورت آنلاین و یا حضوری از نمایندگی های فروش و یا تولید کندگان محصول خریداری و استفاده می نمایند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت شان با بهترین کیفیت به صورت عمده

قیمت انواع شان موجود در بازار

قیمت انواع شان موجود در بازار شان ها عموما در اتاق عمل و برای عمل های جراحی نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از پارچه ی استریل ساخته شده است که برای پوشش نقاطی از بدن که مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت، به کار می رود. همچنین از این محصول برای زیر انداز وسایل و ابزار جراحی بر روی میز جراحی مورد استفاده قرار می گیرد. 

تولید کنندگان این محصولات عموما در کشور بسیار زیاد بوده و از این رو تفاوت قیمت ها در هر برندی بسیار به چشم می خورد. قیمت انواع شان موجود در بازار بستگی به برند، نوع کیفیت، سایز محصول و موارد دیگر دارد.

شان های خارجی به دلیل داشتن کیفیت های عالی و همچنین استفاده راحت و آسان آن ها در اتاق عمل برای پزشکان و تیم جراحی، بسیار پر فروش می باشد. ولی لازم به ذکر است که با محدودیت های بسیاری که در طی سال های اخیر برای واردات این محصول مانند افزایش هزینه حمل و نقل و هزینه گمرگ صورت گرفته است، قیمت تمام شده در بازار فروش بسیار بیشتر از برند ایرانی بوده و این امر سبب کاهش فروش چشمگیری ان در آینده خواهد بود. 

مرکز پخش شان به سراسر کشور

مرکز پخش شان به سراسر کشورتولید کنندگان این محصول عموما برای پخش محصولات تولیدی خود، بازار یاب هایی را برای خود در نظر می گیرند تا بتوانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش خرید را ثبت نمایند. مرکز پخش شان به سراسر کشور عموما به صورت اینترنتی به فعالیت می پردازد چرا که بیشتر بیمارستان های اقصی نقاط کشور به صورت آنلاین به خرید این محصول می پردازند.

با خرید آنلاین این محصول در موعد مقرر و در زمان تعیین شده درب بیمارستان می توان تحویل گرفت. نمایندگی پخش شان عموما در شهر های مختلف کشور این مسئولیت را بر عهده می گیرند. 

تولید کنندگان با ایجاد سایت های فروش در اینترنت، عکس محصول و خصوصیات ان را درج و نحوه خرید و پرداخت هزینه را برای مراجعه کننده شرح می دهند. این امر سبب می شود تا افراد بسیاری به آسانی از قیمت به روز و نوع محصول آن برند مطلع گردیده و دست به انتخاب بزنند. 

تولید کنندگان شان در ایران

تولید کنندگان شان در ایرانتولید کنندگان بهترین شان در ایران عموما سعی می نمایند تا کیفیت های برتر این محصول را تولید و برای صادرات به کشور های خارجی ارسال نمایند. تولید شان در کشور به صورت های مختلفی مانند شان ساده، شان پرفوره، شان پرفوره الیافی، شان استریل یک بار مصرف و … صورت می گیرد که هر کدام کاریرد خاصی را در صنعت پزشکی دارا می باشد.‌

انواع این محصولات برای جراحی های مختلف مانند بالاتنه و یا پایین تنه به کار می رود. استفاده از نوع محصول خاص یاد شده به علت راحتی مصرف می باشد تا در حین عمل به صورت کامل بر روی بدن بیمار فیکس گردیده و از هر گونه لغزش و جا به جایی خودداری گردد.

بهترین برند تولیدکننده شان

بهترین برند تولیدکننده شانمرکز فروش شان در کشور عموما این محصولات را در برند های خارجی و ایرانی و در سایز های مختلف به فروش می رساند. بهترین برند تولید کننده شان عموما معروف ترین تولید کننده در این زمینه بوده و دارای بهترین کیفیت در تولید شان های جراحی می باشد.

خرید شان عموما توسط بیمارستان ها و مراکز جراحی صورت می گیرد که این مراکز طبیعتا به دنبال بهترین کیفیت می باشند. فروش عمده شان عموما برای مراکز درمانی صورت می گیرد تا بتواند برای خریداران به صرفه تر باشد. 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *