یکی از پر مصرف ترین و مهم ترین انواع تجهیزات پزشکی که بیشتر در اتاق عمل استفاده می شود، شان می باشد. آن ها دارای رنگ ها و طرح های بسیار زیادی می باشند که توسط مراکز تولیدی آن ها در سراسر کشور تولید می شوند. برای ساخت آن ها از انواع متنوع پارچه ها با کیفیت های متفاوت تولید می شوند، که هر کدام با توجه به جنس و اندازه ای که دارد دارای قیمت های مختلفی نیز می باشند. قیمت شان عمده نسبت به تک فروشی ها ارزان تر می باشد که توسط نمایندگی ها و دفاتر فروش آن ها در هر شهر به فروش می رسند. در ادامه بیشتر در مورد قیمت و راه های فروش آن ها خواهیم گفت که برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

قیمت شان بصورت عمده و کیفیتی مطلوب در بازار

فروش مستقیم شان با قیمت مناسب در بازار

فروش مستقیم شان با قیمت مناسب در بازار شان ها دارای انواع بسیار زیادی است که هر کدام در مکان های مختلفی در مراکز درمانی استفاده می شوند. فروش این نوع از تجهیزات از طریق راه های گوناگون و به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود.

فروش مستقیم شان با قیمت مناسب در بازار توسط نمایندگی های شرکت های سازنده صورت می گیرد که برای تهیه می توانید به این مراکز مراجعه نمایید. برای خرید عمده شان می توانید مستقیما به درب کارخانه های تولیدی آن ها مراجعه و بدون داشتن واسطه آن ها را با قیمتی ارزان تر خریداری و استفاده نمایید‌. هنگام خرید به جنس و کیفیت آن ها توجه داشته باشید.

قیمت روز انواع شان در نمایندگی ها و تولیدی ها

قیمت روز انواع شان در نمایندگی ها و تولیدی هاشان ها دارای شکل و رنگ های متنوعی می باشند که توسط کارخانه های تولیدی از پارچه های مختلفی تولید می شوند. در زیر به برخی از انواع آن ها اشاره می کنیم.

  • شان ساده که برای پوشاندن قسمت هایی از بدن بیمار و یا روتختی استفاده می شوند.
  • شان استریل یک بار مصرف
  • شان بزرگ سوراخ دار که فقط بدن بیمار را می پوشاند.
  • شان پرفوره که برای زایمان استفاده می کنند.
  • شان الیافی

قیمت روز انواع آن ها در نمایندگی ها و تولیدی ها با توجه به جنس های استفاده شده در تولید آن ها و همچنین طرح  و شکل آن ها دارای انواع مختلفی می باشد. تولیدی شان ارزان آن ها را به وسیله ی بروز ترین دستگاه ها و وسایل تولید می کنند.

تولیدکنندگان انواع شان در کشور

تولیدکنندگان انواع شان در کشور تولید کنندگان انواع شان آن ها را متناسب با نیاز کشور و مطابق با آخرین استاندارد های جهانی تولید می کنند. این مراکز از پارچه های مختلفی با کیفیت های متفاوت استفاده می کنند. در کشور تولیدی های بسیار زیادی از آن ها وجود دارد که پس از تولید در بسته بندی های مختلف به سراسر کشور توزیع می کنند.

پخش شان در بازار توسط نمایندگی های شرکت های مختلف صورت می گیرد. آن ها بعضی از این محصولات را نیز به دلیل کیفیت بسیار مطلوبی که دارند به شکل های مختلف به کشور های همسایه صادر می کنند. یکی از بهترین راه های درآمد زایی شرکت های سازنده، صادرات آن ها می باشد.

مرکز خرید شان بیمارستانی در سراسر ایران

مرکز خرید شان بیمارستانی در سراسر ایرانبهترین مرجع برای خرید انواع شان فروشگاه های فروش تجهیزات پزشکی می باشد که آن ها را در انواع مختلف و با قیمت های متفاوت به فروش می رسانند‌. این مراکز در ایران در تمام شهر ها وجود دارد. بازار فروش شان آن ها را در طرح ها و رنگ های متفاوتی به فروش می رسانند.

اینترنت نیز یکی از مراکز خرید شان ها می باشد که برای تهیه می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید. از این روش به دلیل تنوع بالای محصولات و همچنین خرید به صورت غیر حضوری و راحت، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

مرکز فروش شان در تمام شهر ها وجود دارد که می توان به نمایندگی ها، دفاتر فروش، اینترنت، فروش ویژه و … اشاره کرد که آن ها را با شرایط های مختلفی به فروش می رسانند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *