گان، همان لباس جراحان اتاق عمل که البته این البسه به صورت یکبار مصرف هستند و در طرح ها، سایز ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. این گان ها را با پارچه های یکبار مصرف بی بافت در تولیدی های کاملا مجهز و کاملا با رعایت نکات بهداشتی دوخته میشود. قیمت گان جراحی را براساس سایز، یک تکه یا دو تکه بودن و کیفیتی که دارند تعیین می شود و به مراکز درمانی ارسال می گردد. گان بیمار را در اصطلاح شان می گویند که بیمار هنگام عمل جراحی از آن استفاده می کند.

قیمت عمده گان جراحی استریل در بازار

لیست قیمت گان جراحی در بازار

لیست قیمت گان جراحی در بازار هر تولید برای راحتی خریداران لیست هایی را تهیه می کنند که در آنها مشخصات کالا به همراه قیمت دقیق آن موجود است. مشخصاتی که در این لیست ها قرار دارند عبارتند از: 

  • نوع لباس
  • برند لباس
  • پارچه لباس
  • رنگ
  • سایز
  • از همه مهمتر قیمت 

برای تهیه این لیست ها می توان به مراکز فروش مراجعه نمود اما بهترین راه از نظر خریداران مراجعه به سایت های اینترنتی می باشد. 

تولید کننده انواع گان جراحی در ایران

تولید کننده انواع گان جراحی در ایران امروزه به خاطر بالا رفتن تقاضای مشتریان روزانه به تعداد تولید کنندگان افزوده می شود. ایران یکی از کشور هایی است که در زمینه تولید انواع گان جراحی و لباس بیمارستانی در رده بندی برترین ها قرار دارد.

این تولید کنندگان در محیطی کاملا استریل و با استفاده از پارچه اسپان باند و به کمک خیاطان با چرخ خیاطی این البسه را دوخته و سپس روانه بازار ها می کنند. رنگ این گان ها عبارتند از: 

  • سبز
  • آبی

که هر مرکز بسته به محیط مرکز درمانی خود آن را انتخاب می کند. تولید گان جراحی یکبار مصرف براساس سفارش مصرف کنندگان انجام می شود.

شرکت پخش انواع گان جراحی در سراسر کشور

شرکت پخش انواع گان جراحی در سراسر کشور تولید کنندگان برای ارسال محصولات خود به مناطق دیگر نیاز به شرکت های پخش دارند. این شرکت ها گان های جراحی را در بسته بندی های بهداشتی و مقاوم قرار داده و به مراکز درمانی سراسر کشور می فرستند.

پخش کننده موظف است تا سفارشات را به موقع و صحیح و سالم تحویل خریداران بدهد که برای این کار باید وسیله نقلیه ای را انتخاب کند که البسه را در برابر آفتاب و باران و رطوبت محافظت نماید.

مرکز خرید گان جراحی با قیمت مناسب

مرکز خرید گان جراحی با قیمت مناسب تولید کننده برای راحتی خریداران در هر شهر مرکزی را افتتاح می کند که توسط آنها هم سفارشات را دریافت می نماید و هم تحویل ها را انجام می دهد. مرکز خرید گان جراحی نیز امروزه در بسیاری از شهر ها قرار دارد.

مرکز خرید انواع نمونه ها و رنگ ها را با قیمت هایی استثنایی در اختیار مراکز درمانی و بیماران قرار می دهد. این مراکز زمینه ای برای پیشرفت و ترقی تولید کنندگان به شمار می روند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *