بیمارستان ها از مهم ترین مکان هایی هستند که تولید البسه و ابزار برای آنها ضروری می باشد. این البسه شامل لباس کادر درمانی، لباس بیمار، لباس کادر خدماتی و انواع پارچه ها مناسب ابزارآلات مثل شان ها و یا انواع گان جراح و بیمار است. گان بیمارستانی در واقع نوعی از البسه مخصوص اتاق های عمل می باشد که برای بیماران و پزشکان جراح اتاق عمل طراحی و دوخت شده است. در ادامه مطالب در مورد قیمت فروش گان بیمارستانی در تهران و شهرهای دیگر صحبت خواهیم کرد.

قیمت فروش گان بیمارستانی در تهران

جنس پارچه گان بیمارستانی

جنس پارچه گان بیمارستانی انواع البسه بیمارستانی از جمله جنس گان بیمارستانی می توانند پارچه ای و یا یکبار مصرف باشند، از پارچه های مورد استفاده در تهیه انواع البسه بیمارستانی شامل تترون، ترگال، فلامنت، کجراه و … می باشد.

از طرفی پارچه های یکبار مصرف نیز در تهیه این محصولات استفاده می شوند، که معمولا از پارچه های ضد آب استفاده می کنند.

در مقایسه انواع گان های پارچه ای و یکبار مصرف می توانیم به ماندگاری و استفاده بیشتر البسه پارچه ای اشاره کنیم، ولی از طرفی به علت وجود کارخانه های پتروشیمی که تولید مواد اولیه یکبار مصرف را بر عهده دارند، هزینه تولید البسه و گان های یکبار مصرف در کشور ما نسبت به تولید البسه پارچه ای پایین تر است.

از دیگر موارد مقایسه این محصولات با یکدیگر متوجه می شویم که با تولید البسه یکبار مصرف عفونت های منتقل شده از افراد در اثر پوشیدن لباس های پارچه ای بسیار کمتر شده است و هم اینکه هزینه احداث رختشوی خانه ها، اتوخانه ها و هزینه های آب، برق، گاز و مواد شوینده برای البسه و گان پارچه ای بسیار بالاست و اقتصادی تر است اگر از البسه و گان یکبار مصرف در بیمارستان هایمان استفاده شود.

به این دلایل قیمت فروش گان بیمارستانی یکبار مصرف در شهر تهران و در کل کشور نسبت به گان های پارچه ای ارزان تر می باشد.

تولیدکننده انواع گان بیمارستانی

تولیدکننده انواع گان بیمارستانی تولید انواع گان بیمارستانی توسط شرکت های زیادی انجام می گیرد، ولی مصرف کننده همیشه به دنبال محصول با کیفیت و با هزینه مناسب می گردد، به همین دلیل است که بین شرکت ها مزایده برگزار می کنند تا شرکتی که تولید محصولات با کیفیت تر و ارزان تری دارد برنده شود و تولید کلی را انجام دهد.

امروزه تولیدکننده انواع گان بیمارستانی یکبار مصرف در کشورمان سود خوبی به دست می آورند، به علت اینکه هزینه تولید پایین است و این امکان را به آنها می دهد تا بتوانند سود کسب کنند، این سود هم می تواند داخلی و هم به صورت صادرات و ارزآوری برای کشور باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *