کاربرد ماسک بند دار جراح بر خلاف اسمش تنها محدود به پزشکان و جراحی نیست. این ماسک ها که معمولا به صورت سه لایه ساخته می شوند می توانند جلوی ورود باکتری ها، بخارات و انواع گرد و غبار را به حلق و بینی بگیرند. به همین دلیل مصارف متنوعی دارند. ماسک جراحی افزون بر کار های پزشکی در کارهای خانگی، باغبانی، نجاری، در آزمایشگاه ها و … استفاده می شود. 

ماسک بند دار جراح با نازلترین قیمت برای خرید عمده

برترین برند تولید کننده ماسک بند دار جراح در دنیا

برترین برند تولید کننده ماسک بند دار جراح در دنیاماسک جراحی و یا ماسک سه لایه بند دار مرغوب باید شامل یک لایه هیدروفیلیک (آبدوست یا جذب کننده ی رطوبت)، یک لایه داخلی، یک لایه فیلر میانی و در نهایت یک لایه هیدروفوبیک( آب گریز) باشد. ماسک جراحی باکیفیت تا 80 درصد در مورد تصفیه ی باکتری ها کارآیی دارد. و از همه مهم تر بر روی صورت به طور مناسبی می نشیند و در تنفس اختلال ایجاد نمی کند. 

برند های مختلف داخلی و خارجی به تولید ماسک بنددار جراح مشغول اند. برند های چینی تولید کننده ی ماسک جراحی در سر تا سر دنیا شناخته شده اند. برای پیدا کردن برترین برند تولید کننده ی ماسک سه لایه جراحی در دنیا خوب است با جست و جو در اینترنت از نظر و نقد دیگر مصرف کنندگان آگاه شوید. 

خرید ماسک بند دار جراح با قیمت عالی

خرید ماسک بند دار جراح با قیمت عالیبرای خرید ماسک سه لایه و اطلاع از قیمت ماسک جراحی می توانید به سایت های فروش آنلاین لوازم پزشکی مراجعه کنید. این سایت ها که معمولا زیر نظر نمایندگی های فروش محصولات پزشکی فعالیت می کنند، تمام محصولات خود از جمله ماسک بند دار جراح را با قیمت عالی به مشتریان عرضه می کنند. 

مراکز فروش ماسک بند دار جراحی در تهران

مراکز فروش ماسک بند دار جراحی در تهراندر تهران مراکز فروش تجهیزات پزشکی بسیار زیادی در حال فعالیت اند. این مراکز ماسک بند دار جراحی را نیز پخش و عرضه می کنند. برای خرید ماسک بند دار جراحی در برند ها و قیمت های مختلف به صورت جزیی و عمده می توانید به این مراکز مراجعه کنید. با جست و جو در اینترنت شماره تلفن و نشانی مرکز فروش ماسک بند دار جراحی در تهران را پیدا خواهید کرد. 

انواع مدل های ماسک بند دار جراح موجود در بازار

انواع مدل های ماسک بند دار جراح موجود در بازارماسک های بند دار جراحی معمولا سه لایه اند. اما انواع 2، 4 و یا حتی 5 لایه ی این ماسک ها نیز در بازار موجود است. مدل ماسک 3 لایه بند دار و ماسک سه لایه ی کشی پر کاربرد ترین و پرفروش ترین انواع ماسک جراحی هستند. ماسک سه لایه بند دار و ماسک سه لایه کشی در عمل چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند. اما ماسک بند دار به دلیل این که بر روی صورت قابلیت تنطیم بیشتری دارد، می تواند موثر تر واقع شود. 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *