پک استریل جراحی چشم برای امور طبی در زمینه چشم و قرنیه و عمل های جراحی آن یکی از وسایل بسیار مهم و اساسی به شمار می رود. مرکز تولید پک استریل جراحی چشم در سال های اخیر برای ارائه ی هر چه بهتر این اقلام و کالا های پزشکی، آن ها را به صورت پک به فروش می رساند. در این پک ها هر آنچه که برای یک عمل جراحی چشم نیاز است، موجود می باشد.

مرکز تولید پک استریل جراحی چشم

کاربرد مهم پک استریل جراحی چشم

کاربرد مهم پک استریل جراحی چشم کاربرد مهم پک استریل جراحی چشم بسته به قطعات آن ها می باشد. در هر یک از این پک ها در مراکز مختلف، انواع متعددی از لوازم جراحی چشم پزشکی قرار داده می شود. برخی از این لوازم را در این پک ها با کاربرد های هر یک در زیر شرح می دهیم: 1- گان جراح: برای حفظ نظافت جراح و عدم آغشته شدن مواد خروجی از چشم ها با بدن و تماس لباس پزشک با بیمار به کار برده می شود. این گان ها اساس سیستم ضد عفونی اتاق های جراحی می باشند و بدون وجود آن ها بهداشت و نکات بهداشتی آنطور که باید و شاید رعایت نمی شود. در خارج از اتاق عمل بر تن بیمار نیز یکی از این گان ها پوشیده می شود. 2- دست خشک کن، که همان طور که از نام آن بر می آید کاربرد خشک کردن دست را برای جراح دارد. 3- شیلد چشمی، برای محافظت از چشم، و دقت عمل بیشتر 4- شان 5- رومیزی 6- شان پرفوره بگدار هر یک از این لوازم در جهت ساده تر کردن فرایند جراحی چشم به کار برده می شوند.

قیمت انواع پک استریل جراحی چشم

قیمت انواع پک استریل جراحی چشم این محصولات طبی به اوج فروش خود رسیده اند؛ آن چه آن ها را در این عرصه های طبی کاربردی تر کرده است، کیفیت بی نظیر این اقلام می باشد. به علاوه قیمت انواع پک استریل جراحی چشم با توجه به کیفیت و حجم و تعداد محصولات هر پک بسیار به صرفه است و از این نظر به نفع مشتریان است که به خرید آن ها بپردازند. تولید پک استریل در ایران برای انجام جراحی های مختلف امری ضروی است. قیمت پک جراحی به مارک و برند هر یک از این وسایل نیز بستگی دارد. در هر یک از این پک ها علاوه بر قطعات یاد شده، ده عدد گاز جراحی نیز قرار داده می شود. کاربرد این پک ها را زمانی متوجه می شوید، که یک عمل جراحی اورژانسی در بخش دارید و به آماده سازی سریع همه ی وسایل مورد نیاز برای عمل چشم ها نیاز پیدا خواهید کرد! این پک ها در زمان شما به شدت صرفه جویی می کنند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *