گان لباسی است که پرسنل بیمارستان و اتاق عمل جهت پیشگیری از انتقال آلودگی ها آن را به تن می کنند.گان انواع مختلفی دارد اگر تمایل دارید که انواع گان بیمارستانی و طبی استریل را با قیمتی مناسب خریداری کنید، به مرکز خرید گان جراح عمده مراجعه نمایید. زیرا این مرکز تمامی محصولات خود را به صورت عمده در اختیار خریدار قرار می‌دهد و در خرید عمده خرید مقرون به صرفه انجام می‌شود. 

مرکز خرید گان جراح عمده

گان جراحی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

گان جراحی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از مهم‌ترین مواردی که در اتاق‌های عمل برای سلامتی بیمار و پزشک به کار می رود، استفاده از لباس‌های استریلیزه است که هیچ گونه میکروب و عامل بیماری زا در آن وجود نداشته باشد و سلامت بیمار را تحت خطر قرار ندهد. در این مواقع استفاده از گان جراحی بهترین گزینه به شمار می رود.
همان‌طور که گفتیم گان از جمله لباس های بیمارستانی است و از ویژگیهای یک گان جراحی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالا و مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل مختلف
  •  امکان تولید و انتخاب آن در رنگ بندی های گوناگون
  •  سایز بندی آن با توجه به نیاز به فرد استفاده کننده 
  • تولید شده از بهترین الیاف
  •  مقاومت بالا در برابر اجسام تیز و پاره شدن
  •  انتقال ندادن عوامل بیماری زا به بدن
  • قابلیت تنفس دارد و فرد استفاده کننده در آن احساس راحتی می کند و دوستدار محیط زیست است.

گان جراحی در انواع یکبار مصرف و چند بار مصرف وجود دارد که یکبار مصرف آن از پارچه های اسپان باند تولید می‌شود و عموماً در محیط هایی که آلودگی های ویروسی وجود داشته باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد و پس از پوشیدن لباس ها باید به دور انداخته شود.
نوع دیگر از پارچه‌های گان که چند بار مصرف هستند، دارای الیاف پنبه، پلی استر و ویسکوز می‌باشند که قابلیت شستشو و استریل کردن دارند.
استفاده از گان های جراحی و طبی مزیت های بسیار زیادی دارد و مهمترین آن تأمین بهداشت افراد و جلوگیری از نفوذ عامل میکروبی و بیماری زا می باشد.

عرضه کننده گان جراح عمده

عرضه کننده گان جراح عمده عرضه گان جراحی عمده این محصول را در روش‌های گوناگونی به مشتریان انجام می شود. بیشترین مصرف کنندگان گان بیمارستانها و مراکز درمانی است که بهتر است این محصول را به صورت عمده خریداری نمایند. زیرا، زمانی که سفارش با میزان تقاضای بیشتری انجام شود،  عوامل افزایش قیمت مانند واسطه‌ها، هزینه اجاره، هزینه رفت آمد از بین می‌رود و قیمت محصول نیز پایین تر می شود.
اگر شما هم جز خریداران عمده این محصول هستید می توانید از طریق تماس با راه‌های ارتباطی درج شده در پایین صفحه پس از کسب اطلاعات لازم محصول مورد نظر را با آگاهی بیشتر خریداری کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *