پارچه های تترون به خاطر ضخامت بالا و استحکام بی نظیری که دارند، از بهترین گزینه ها برای ساخت لباس های بیمارستانی می باشد تا در اثر شستشو های مداوم، هیچ گونه تغییر ماهیتی در کیفیت اولیه کالا صورت نپذیرد. مرکز فروش بلوز شلوار تترون سفارشی، سال های زیادی است که در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و در این مدت همواره بهترین اقلام خود را در اختیار مشتریان ارجمند قرار داده است.

مرکز فروش بلوز شلوار تترون سفارشی

مزایای استفاده از تترون در تولید لباس بیمارستانی

مزایای استفاده از تترون در تولید لباس بیمارستانی لباس های بیمارستانی از جمله اقلامی هستند که در طول سال، تعداد بالایی از مریضان از آن، استفاده می نمایند. به همین خاطر در گام اول، باید دارای پارچه های ضخیمی باشد تا در اثر شستشو های مداوم به هیچ وجه دچار تغییر رنگ و تغییر بافت نشود.

تترون ها به خاطر استحکام بالایی که دارند، بهترین گزینه در این زمینه بوده و پس از شستشو های مداوم، به همان کیفیت ثابت اولیه خود باقی خواهند ماند. نرم و انعطاف پذیر بوده و در اولین بار پوشیدن شما را شیفته خود خواهد نمود. 

رنگ بندی های متنوعی داشته که این موضوع دست مشتری را در زمان خرید باز می گذارد تا با توجه به دکوراسیون داخلی بیمارستان، بهترین گونه را انتخاب نماید. ضد التهاب بوده تا از به وجود آمدن خارش های پوستی، سرخی دست و موارد مشابه ممانعت به عمل آورد.

لکه های ایجاد شده بر روی آن به سادگی توسط ماشین های لباسشویی، خشک شویی و به صورت دستی قابل شستشو است. اندازه ای متناسب با بدن داشته تا مصرف کننده بتواند با کمک آن به انجام فعالیت های مربوطه خود بپردازد.

صادرات بلوز شلوار تترون سفارشی

صادرات بلوز شلوار تترون سفارشی صادرات بلوز شلوار تترون سفارشی بوسیله کشتی های بزرگ و توسط کانتینر صورت می پذیرد تا در زمان جابجایی هیچ گونه آسیبی به بافت لباس ها وارد نشود. این البسه ساخته شده از بهترین پارچه های درجه یک می باشد تا با گذشت ایام طولانی، همواره قابل مصرف باشند.

صادرات لباس های تترون از مقصد ایران به سمت کشور های حوزه خلیج فارس هم چون قطر، امارات متحده عربی، یمن، سوریه و عراق در حال انجام می باشد که ارز آوری بالایی را برای کشور به همراه داشته است. کشور های نام برده شده اکثر مصرف کننده بوده و با توجه به سرمایه های نفتی بالایی که دارند، این کار برای آنها نیز مقرون به صرفه خواهد بود.

تست های آزمایشگاهی نساجی معتبر بر روی کیفیت تترون ها صورت پذیرفته و به همراه بار، پیوست خواهد شد تا محصولی ممتاز در دسترس متقاضی قرار گرفته باشد. هم چنین برگه های گمرکی رسمی نیز که حاوی اطلاعات کاملی از بار هستند در کنار فرستاده خواهد شد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *