شان یکبار مصرف یکی از وسایل بهداشتی و استریلی است، که در بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل یکبار مصرف بودن از انتقال بیماری ها در بین افراد جلوگیری می نماید، مرکز اصلی پخش شان یکبار مصرف استریل، این محصولات را در حجم بسیار زیادی از تولید کننده ها دریافت می کند و سپس آن ها را به صورت کلی یا جزئی در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهد.

مرکز پخش شان یکبار مصرف استریل

دلایل استفاده شان یکبار مصرف استریل

دلایل استفاده شان یکبار مصرف استریل وسایل یکبار مصرف بیمارستانی مختلف، مانند شان یا لباس اتاق عمل و … از جنس پارچه اسپان باند بهداشتی و استریل شده می باشند و زمینه های کاربرد و استفاده کردن از شان های یکبار مصرف شامل موارد زیر هستند:

  1. از این محصولات که به صورت کاملا بهداشتی و فقط برای یکبار اسنتفاده طراحی شده اند، برای پوشاندن بخش هایی از بدن بیماران در حین انجام دادن عمل جراحی استفاده می شود.
  2. شان های بیمارستانی که بعد از هر بار استفاده دور انداخته می شوند، جهت پوشاندن میز عمل جراحی که وسایل عمل بر روی آن قرار می گیرد، استفاده می شوند تا جلوی انتقال آلودگی ها به آن ها را بگیرند.

به کمک این وسایل محل جراحی کردن کاملا محافظت می شود و دور تا دور آن را می پوشانند، تا هیچ گونه میکروب و باکتری به این ناحیه وارد نگردد و افراد دچار انواع عفونت ها نشوند، چون در حین انجام اعمال جراحی رگ و پوست بدن بیماران باز می شود، خون آن ها به بیرون جریان می یابد و در نتیجه به سرعت تمام عفونت ها را به داخل بدن جذب می کند، به همین دلیل در این زمان فرد در معرض انواع و اقسام امراض قرار می گیرد و باید از او حفاظت کرد.

سفارش مستقیم شان یکبار مصرف استریل

سفارش مستقیم شان یکبار مصرف استریل اگر شما همراهان عزیز قصد ثبت کردن سفارش شان استریل یکبار مصرف بیمارستانی را دارید، می توانید جهت انجام دادن این کار از مراکز اصلی پخش و فروش این محصولات در کشور استفاده کنید، که آن ها را در حجم بسیار زیادی در بازار های مصرف توزیع می کنند، این واحد ها محصول را به صورت مستقیم و بدون وجود هیچ واسطه ای عرضه می نمایند، در نتیجه برای فروش آن کمترین میزان ارزش افزوده را در نظر می گیرند، البته این مراکز روش های مختلفی را هم برای این کار در نظر خواهند گرفت، که یکی از آن ها به کار گیری درگاه های آنلاین پخش و فروش می باشد، که ما نیز در این عرصه فعالیت می کنیم و این محصولات را از طریق این وب سایت به شما ارائه می دهیم و آماده دریافت سفارش های شما هستیم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *