گان بیمار اتاق عمل لباس مخصوصی است که به تن بیماران شده و آنها را به گونه ای برای انجام عمل جراحی آماده می سازد. این نوع پوشاک از جمله لوازم ضروری اتاق عمل می باشند که از این رو پخش عمده آنها توسط عمده فروشان فعال در این صنعت انجام می گیرد.

پخش عمده گان بیمار اتاق عمل

موارد استفاده از گان بیمار اتاق عمل

موارد استفاده از گان بیمار اتاق عمل محیط های بیمارستانی و درمانی دارای یک سری مقررات و قوانین خاص خود می باشند که پوشیدن لباس مخصوص یکی از این دسته از قوانین به شمار می رود. به عنوان مثال می توان به گان اتاق عمل اشاره کرد که نوعی لباس مخصوص است که به تن بیمار می شود.

مهمترین موارد استفاده گان بیمار برای انجام عمل جراجی در اتاق عمل می باشد. این نوع البسه ممکن است به صورت یک بار یا چند بار مصرف تولید شوند.

گان یک بار مصرف از پارچه هایی نظیر پارچه اسپان باند یا بدون بافت تولید می شوند و عموما در محیط هایی که در معرض آلودگی های ویروسی می باشند مورد استفاده قرار می گیرند. به این ترتیب بیماران پس از پوشیدن آن را به دور می اندازند. جهت دوخت این لباس ها الگو های مختلفی به کار برده می شود که برخی از آنها بسیار ساده هستند و برخی دیگر به شکل بند دار بوده و دوخت پیچیده تری دارند.

دسته دیگر از پارچه انواع گان، که به شکل چند بار مصرف می باشند دارای الیافی از جنس پنبه، پلی استر، ویسکوز و نظایر آن هستند. این دسته از گان ها قابلیت شستشو و استفاده برای چندین بار را دارند.

استفاده از گان مزیت های خاصی دارد که مهمترین آنها تامین بهداشت افراد و جلوگیری از نفوذ یا انتشار هر گونه عامل میکروبی و بیماری زا می باشد. قیمت مناسب، راحتی استفاده و قابل تنفس و همچنین محافظ محیط زیست از دیگر مزیت های استفاده از گان به شمار می رود.

بهترین تولید کننده گان جراحی در ایران

بهترین تولید کننده گان جراحی در ایران بخش های بیمارستانی برای حفظ بهداشت و جلوگیری از نفوذ بیماری و آلودگی نیازمند به کارگیری تجهیزات خاص مانند انواع لباس مخصوص می باشند که استریل بوده و تامین کننده این هدف باشد.

امروزه پارچه هایی که برای تهیه لباس بیمار از جمله گان جراحی به کار می روند توسط بهترین تولیدکنندگان و صنعت گران این حرفه تولید شده و روانه بازار می شود. استفاده از الیاف مناسب و تولید بهینه و با کیفیت موجب ساخت منسوجاتی مانند گان جراحی شده است که در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد.

این گان ها در رنگ هایی چون سبز، آبی یا خاکستری تولید شده و مناسب استفاده در این محیط می باشند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *