کارخانه تولید رول ملحفه ضدآب محصولاتی از این دست را با استفاده از الیاف گوناگونی می سازد که شامل طبیعی و مصنوعی می باشند. اصولاً نوع بی بافت در این حوزه کاربرد زیادی داشته و شرکت سازنده هم با به کارگیری از دستگاه های متفاوت، چنین محصولی را در عرض و طول های مختلف آماده عرضه می نماید. گفتنی است که مشتریان می توانند سفارش رول ملحفه تولید شده به وسیله بهترین کارخانه را به آسانی ارائه دهند.

کارخانه تولید رول ملحفه ضدآب

مزایا و معایب استفاده از رول ملحفه ضدآب

مزایا و معایب استفاده از رول ملحفه ضدآب از مزایا و معایب استفاده از رول ملحفه ضدآب مطلع هستید؟ از این گونه کالاها که اغلب از جنس های اسپان باند ساخته می شوند، بیشتر در امور طبی و مراکز درمانی کار می گیرند. آنها در بخش های بیماران، آزمایشگاه ها، اتاق عمل، و سایر مکان های دیگر کاربرد دارند. اما از جمله مزایای مختلف چنین محصولی می شود به مسائل زیر اشاره کرد:

  • آنها جنس نرمی دارند که این موضوع باعث می شود تا فردی که از آن استفاده می کند، اذیت نشود.
  • جنس های خوبی اجازه عبور هیچ گونه مایعات را نمی دهند.
  • به راحتی می توان آنها را عوض کرد و جایگزین نمود.
  • فرد عرق نمی کند و به نوعی گرما را دفع می نماید.
  • در مدل ها و سایزهای متنوعی تولید می گردند.
  • سبک بوده و حمل شان راحت می باشد.

چنین کالایی امروزه نقش زیادی در مراقبت ویژه از بیماران داشته و به نوعی نه ضد آب است، بلکه جلوی انتقال ویروس های مختلف نیز می گیرد. اما هر کالایی معایب خاص خود را نیز دارد که می شود گفت این چنین محصولاتی به وفور مصرف می شوند و می تواند طبعات محیط زیستی داشته باشد.

به هر صورت، می توانید پارچه هایی از این قبیل را به راحت تهیه کنید که به این موضوع در بحث بعدی، بیشتر می پردازیم.

سفارش عمده رول ملحفه ضدآب

سفارش عمده رول ملحفه ضدآب جهت ارائه سفارش عمده رول ملحفه ضدآب، به پخش کننده معتبر مراجعه نمایید. این گونه می شود نوع ساده، پرفراژ دار، کشدار و حتی رنگی را خیلی ساده به دست آورید. چنین رول هایی در عرض های متنوع مثل 50، 60، 65، 70 سانتی متر و غیره ارائه می شوند. آنها از گرماژ (وزن پارچه) گوناگون برخوردارند.

به طور معمول وزن شان‌ به اندازه های 17 الی 40 گرم است. طول کالا‌ نیز متنوع است. در کل، اگر می خواهید آنها را به کشورهای متعددی ارسال کنید و یا قصد استفاده داخلی را دارید، می شود عمده و با نرخ های بسیار مقرون به صرفه ای پارچه های مطرح بحث را تهیه نمایید.

این مجموعه، سفارش شما به شکل انبوه از سراسر کشور می پذیرد و سریع نیز به دست تان‌ می رساند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *