کارخانه تولید لباس بیمار یکبارمصرف عمده در ایران فعال می باشد و این محصول را به تعداد زیاد و تناژ بالا تولید و روانه بازار می کند. این کارخانه از بهترین و با کیفیت ترین انواع مواد اولیه برای ساخت محصولات استفاده می کند تا محصولی مرغوب را به دست مشتری برساند. برای این تولید کننده جلب رضایت مشتری همواره در اولویت قرار دارد. بنابراین تمامی فعالیت های خود را در این راستا تنظیم می کند‌. 

کارخانه تولید لباس بیمار یکبارمصرف عمده

مشخصات پارچه مناسب برای تولید لباس بیمارستانی یکبارمصرف

مشخصات پارچه مناسب برای تولید لباس بیمارستانی یکبارمصرف

پارچه مناسب برای تولید لباس بیمارستانی یکبار مصرف ویژگی ها و مشخصات خاصی دارد. در ادامه به برخی از ویژگی های این محصول اشاره خواهیم کرد:

  1. پارچه مناسب لباس یکبار مصرف باید کاملا خنک و سبک باشد. از آن جا که بیماران به مدت طولانی از این لباس استفاده می کنند، بنابراین باید لباس بیمارستانی کاملا سبک باشد تا باعث عرق کردن بیماران نشود. 
  2. این لباس باید در عین سبک بودن، مقاوم نیز باشد. در صورتی که پارچه لباس مقاوم نباشد، با هر گونه جابجایی امکان پاره شدن لباس وجود دارد و برای بیماران مشکل ساز می شود‌. 
  3. لباس بیمارستانی یکبار مصرف باید استریل و تمیز باشد. در صورتی که پارچه استریل نباشد، ممکن است شرایط کافی برای رشد میکروب ها و باکتری ها فراهم شده و رشد این موجودات باعث ایجاد بیماری های عفونی و عفونت های بیمارستانی شوند. 
  4. این پارچه نباید نخ کش شود. هم چنین نباید پرز بدهد زیرا ممکن است پرزهای پارچه وارد سیستم تنفسی بیمار شود و برای آن ها مشکلات تنفسی ایجاد نماید. 
  5. پارچه مخصوص این نوع لباس باید انعطاف بالایی داشته باشد تا در صورت کشش پاره نشود. هم چنین با سایز های مختلف افراد جور گردد و هر کس با هر سایز و سنی بتوانند از آن استفاده کند. 

عمده فروشی لباس بیمار یکبارمصرف عمده

عمده فروشی لباس بیمار یکبارمصرف عمده

فروش لباس بیمار یکبارمصرف به صورت عمده و جزئی انجام می شود. فروش عمده از نظر اقتصادی برای مشتریان بسیار به صرفه می باشد‌. این روش خرید بسیار مناسب استفاده برای مراکز درمانی و درمانگاه ها است‌. از آن جا که این مراکز هر ساله میزان زیادی از این محصول را استفاده می کنند، بنابراین بهتر است تا لباس یکبار مصرف مخصوص بیمار را به تعداد زیاد سفارش دهند و نیاز یک ساله خود را تامین نمایند. 

مشتریان می توانند از طریق همین سایت، لباس بیمار را به تعداد بالا سفارش دهند و در هر نقطه از کشور که حضور دارند آن را دریافت نمایند. برای خرید لباس یکبار مصرف کافی است تا خریداران با کارشناسان فروش سایت تماس برقرار کنند و این محصول را با قیمت بسیار ارزان و استثنائی تهیه نمایند. 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *