کیف اسپان باند یک زیپ از جنس پارچه های بی بافت و از جنس پروپیلن به نام پارچه بی بافت است. این کیف در سایز ها و رنگ بندی متنوع به دو صورت دستگیره لوپ و موزی تولید می شود. همچنین برای تبلیغات مناسب است. این کیف مهم ترین ویژگی آن سازگاری با محیط زیست است که در صورت قرار گرفتن بیش از ۲۴۵ روز در نور آفتاب از بین خواهد رفت. برای خرید این کیف باید به مراکز فروش آن یا سایت های فروش این محصول مراجعه نمود.

کیف اسپان باند یک زیپ در مدل های متنوع

بهترین قیمت برای خرید کیف اسپان باند یک زیپ

بهترین قیمت برای خرید کیف اسپان باند یک زیپتعیین قیمت بر اساس کیفیت؛ بهترین نرخ گذاری برای خرید کیف اسپان باند می باشد. این کیف در برندهای متفاوت با قیمت های متفاوت ولی ارزان عرضه می شوند. قیمت کیف بیمار نیز به دلیل یکبار مصرف بودن آن ارزان می باشد. ساک دستی پارچه ای یکی از این کیف ها است که بر اساس سایز مختلف هستند.خرید عمده و بدون واسطه آن بسیار ارزان می باشد.

خرید کیف اسپان باند یک زیپ در بهترین مدل ها

خرید کیف اسپان باند یک زیپ در بهترین مدل هاخرید کیف اسپان باند یک زیپ در بهترین مدل ها در مراکز فروش عرضه می شود. ساک دستی اسپان باند در این فروشگاه ها در انواع بدون زیپ و زیپ دار کوچک و بزرگ در انواع رنگ و مدل عرضه می شود. این کیف ها به جای پلاستیک های دستی و فریزر استفاده می شود و به دلیل مفید بودن خریداران زیادی دارد. بسیاری از فروشگاه ها مانند خرازی ها انواع این کیف را به فروش می رسانند.

نمایندگی های فروش عمده کیف اسپان باند یک زیپ در تهران

نمایندگی های فروش عمده کیف اسپان باند یک زیپ در تهراننمایندگی های فروش عمده کیف اسپان باند یک زیپ در تهران مستقر هستند. که انواع مدل ها و برندها را توزیع می کنند. این کیف ها کاربرد زیادی دارند مثلا کیف دستی؛ کیف بسته بندی؛  کیف تبلیغات؛ و کیف بهداشتی بیمار که وسایل همراه بیمار در آن قرار دارد. که نمایندگی ها در سراسر استان ها این کیف ها را عمده از تولید کننده خریداری نموده و عمده در سراسر کشور عرضه می کنند. علاوه بر نمایندگی دفاتر فروش نیز عرضه کنندگان و توزیع کنندگان این محصول در کشور می باشند.

برترین مدل های کیف اسپان باند یک زیپ در بازار

برترین مدل های کیف اسپان باند یک زیپ در بازاربرترین مدل های اسپان باند کیف یک زیپ آن در بازار مدل کیف دستی آن است که کاربرد فراوانی دارد. همچنین به علت استفاده از آن به جای پلاستیک فریزر دستی به علت مضر بودن آنها و سودمند بودن این کیف برای محیط زیست این محصول بسیار مفید است. همچنین در برنامه ریزی های آینده قرار است این کیف ها به جای پلاستیک فریزر استفاده شود. مثلا به جای پلاستیک نان استفاده می شود و لذا مضرات پلاستیک برای محیط زیست پایان خواهد یافت.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *