گان جراحی XL-l از مهم ترین وضروری ترین لوازم بیمارستان می باشد. پزشکان و پرستاران جهت انجام عمل های جراحی باید این البسه بپوشند. با توجه به این ضرورت و اینکه هر بیمارستان به تعداد بسیاری از این لباس های استریل شده نیاز دارد، باید به صورت عمده و با قیمت عالی خریداری شود. خوشبختانه این لباس ها در جدیدترین مدل ها تولید می شود و بابهترین قیمت به بیمارستان ها عرضه می گردد.گان جراحی XL-l در جدید ترین مدل ها با قیمتی عالی

معرفی و مشخصات گان جراحی XL-l

معرفی و مشخصات گان جراحی XL-lگان جراح در سه سایز مختلف S,M,L,XL,2XL تولید می شود. همچنین این گان استریل جنس های مخصوص و متفاوتی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  1. گان یکبار مصرف استریل ساده که جنس آن SMS می باشد.
  2. گان جراح تقویت شده و استریل، جنس آن SMS می باشد و با پلی اتیلن تقویت شده است.
  3. گان جراح تقویت شده جاذب، جنس آن SMS و پارچه سه لایه می باشد و جاذب آب و خون است.
  4. گان جراح تقویت شده جلو و آستین ها استرل می باشد و جنس آن SMS و پلی اتیلن می باشد.
  5. گان جراح تقویت شده جلو وآستین ها استریل جنس آن SMS و پارچه 3 لایه جاذب آب و خون می باشد.

آخرین قیمت انواع مدل های گان جراحی XL-l در بازار

آخرین قیمت انواع مدل های گان جراحی XL-l در بازارقیمت انواع گان جراحی با توجه به شرایط بازار متغیر می باشد. قیمت این محصول بستگی به کیفیت آن دارد. جنس پارچه نیز بر قیمت لباس تاثیر بسیار زیادی دارد. اجناس تقویت شده با پلی اتیلن از قیمت بیشتری برخوردار هستند اما با توجه به کارکرد و دوام بیشتر مقرون به صرفه تر می باشند. خرید این البسه به صورت عمده برای بیمارستان ها به صرفه تر می باشد. قیمت روز انواع گان جراحی را می توانید در سایت های اینترنتی مشاهده نمایید.

شرکت وارد کننده جراحی XL-l در تهران

شرکت وارد کننده جراحی XL-l در تهرانشرکت هایی وجود دارند که این محصول را با کیفیت های بالا از کشور های دیگر وارد می کنند و به نمایندگی ها و خریداران عرضه می کنند. این شرکت ها با توجه به میزان تقاضای مشتریان این محصول را از معتبر ترین تولید کنندگان خارجی خریداری می کنند و با آن ها قرارداد های بلند مدت می بندند. نمایندگی ها در تهران محصولات وارد شده را به خریداران عرضه می نمایند.

تولید کنندگان گان جراحی XL-l در ایران

تولید کنندگان گان جراحی XL-l در ایرانتولید کنندگان گان جراحی در ایران این محصول را با کیفیت بالا و در جنس های متفاوتی تولید می کنند. آن ها این لباس ها را با دقت بسیار زیادی استریل می کنند. پک جراحی چشمی و سایر پک های پزشکی نیز توسط آن ها تولید می شود. تولید کنندگان همواره سعی دارند با استفاده از علوم جدید به بالاترین کیفیت این محصول دست پیدا کنند و آن را با قیمت مناسب عرضه نمایند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *