گان های جراحی از لوازمی هستند که هر بیمار و پرسنل برای اتاق عمل به آن نیاز مبرم دارد. این گان ها با پارچه های یکبار مصرف تولید می شوند زیرا فقط یکبار می توان آنها را استفاده نمود. ارائه گان جراح استریل به خاطر مصرف بالایی که دارد به صورت عمده انجام می شود که مراکز درمانی به این گونه البسه نیاز بسیار ضروری دارند. گان های جراحی با بهترین پارچه های یکبار مصرف از جنس بی بافت یا اسپان باند تولید می شوند و کارایی بالایی دارند. این لباسها به صورت پشت باز هستند تا از پرسنل در برابر خطرات احتمالی مراقبت نمایند. 

ارائه گان جراح استریل یک بار مصرف

جنس پارچه گان جراح استریل 

جنس پارچه گان جراح استریل  همان گونه که به آن اشاره کردیم جنس گان های جراحی از پارچه های اسپان باند می باشد، این پارچه ها طراحی فوق العاده ای دارند و هوا به حدی از آنها عبور می کند و شخص به هیچ عنوان عرق نمی کند بلکه احساس راحتی را به بیمار و پرسنل می دهد. گان ها کاملا استریل هستند و در محیطی بهداشتی هم تولید می‌شوند تا بیماران و پرسنل دچار بیماری نشوند. 

گان ها در دو رنگ سبز و آبی تولید می شوند تا در اتاق عمل چشم پزشکان به خاطر خون زیاد اذیت نشود. یکبار مصرف بودن این لباسها و پارچه ها و بافت آنها باعث شده تا وزن سبکی داشته باشند. البته ناگفته نماند که جنس این کالا بر اساس نوع مصرفی که دارد تغییر می کند. با کیفیت بودن جنس گان جراح باعث شده تا پزشکان مصرف آن را بالا ببرند. 

قیمت فروش انواع گان جراح استریل 

قیمت فروش انواع گان جراح استریل  قیمت گان های جراحی استریل بر اساس جنس، سایز و مدلی و رنگی که دارند تعیین می شود. قیمت این محصول در حال حاضر به صورت روزانه در حال تغییر می باشد که دلیل این افزایش نرخها شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه می باشد. با اطلاع از قیمت فروش می توان مطابق با بودجه خود حجم خرید را انتخاب کرد. 

عوامل متعددی وجود دارد که بر نرخها تاثیر مستقیم می گذارد که مهمترین آنها تورم های موجود در بازارها می باشد. نحوه و میزان خرید و فروش نیز باعث می شود تا قیمتها تغییرات زیادی پیدا کنند. مسلما بالا رفتن میزان خرید و یا خرید به صورت اینترنتی سبب می شود تا قیمتها کاهش پیدا کند و مشتری بتواند هم در هزینه های خود صرفه جویی کند و هم خرید های اقتصادی را تجربه نماید. کم شدن قیمت این محصول را افزایش تولید نیز انجام می دهد که با استقبال تولید کننده.  مصرف کننده روبه رو شده است. 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *