گان نوعی لباس مخصوص پزشکان جراح و پرسنل فعال در اتاق عمل می باشد که در دو رنگ آبی یا سبزه به بازار عرضه شده است. گان جراحی در دو نوع یک بار مصرف و چند بار مصرف در بازار وجود دارد و هر دوی این محصولات می توانند از انتقال و انتشار خونابه و عفونت های میکروبی و ویروسی جلوگیری کنند. تولیدی گان جراح سفارشی اقدام به دوخت بهترین نوع این محصول به بازار کالاهای پزشکی نموده است تا نیاز این قشر از فعالین بیمارستانی را به خوبی تامین نماید.

تولیدی گان جراح سفارشی

موارد استفاده گان جراح

موارد استفاده گان جراح

بهترین انواع گان جراحی موجود در بازار از الیاف پنبه یا پلی استر به دست می ‌آید و اخیراً از مخلوط این دو نوع الیاف نیز برای تولید گان جراحی استفاده می ‌شود تا مقاومت و ماندگاری بیشتری به آن ببخشد.

این محصول فاقد دوخت بوده و می تواند همه قسمت های جراح و پرسنل فعال در اتاق عمل را از عوامل میکروبی و خونابه محافظت کند.

بیشترین کاربرد گان جراحی در اتاق عمل، اتاق رادیولوژی، CCU ،ICU و برخی دیگر از بخش های بیمارستانی دیگر می باشد.

این محصول علاوه بر قابلیت حفاظت از جراح پوششی بسیار راحت بوده و به دلیل تبادل هوایی مناسب مانع از ایجاد تعریق می گردد. 

گان جراحی مانع از انتقال عفونت های مختلف به سایر بخش های بیمارستان می شود. پس از استفاده از این محصول در صورت یک بار مصرف بودن آن با رعایت اصول بهداشتی جهت معدوم کردن آن اقدام می شود. 

استفاده از گان جراح چند بار مصرف به ‌دلیل مقاومت آنها نسبت به مواد شوینده و ماندگاری خوب صورت می گیرد و جنس آنها غالبا ترکیبی از الیاف پلی استر و پنبه است.

مرکز پخش گان جراح سفارشی

مرکز پخش گان جراح سفارشی

وجود مراکز درمانی و بیمارستان های متعدد در سطح کشور نیاز به انواع پوشش های لازم در این مراکز را بسیار زیاد نموده است و یکی از انواع این پوشش ها گان جراح می باشد.

مرکز پخش گان جراح سفارشی جهت تامین این نیاز مراکز بیمارستانی اقدام به عرضه بهترین این محصول با کیفیت عالی به بازار نموده است به گونه ای که می ‌تواند بخشی از نیاز این مراکز به گان جراح را تامین نمایند.

برای خرید این محصول باید به طور مستقیم با این مرکز پخش ارتباط برقرار کرد تا از پرداخت هزینه ‌های اضافی به واسطه ها جلوگیری شود.

این مرکز گان جراح را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار خریداران قرار می دهد تا کسانی که به صادرات انواع کالاهای پزشکی تولید داخل به سایر کشورها فعالیت دارند نیز بتوانند از این محصول استفاده کنند.

سفارش این محصول از طریق  اینترنت نیز ممکن بوده و با صرف کمترین زمان می توان تعداد مورد نظر را درخواست نمود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *