ست کامل MRI بیمار پوشش هایی است که هر بیماری قبل از رفتن به ام ار آی باید آن ها را تهیه کند تا بتواند در هنگام مراجعه به مرکز مورد نظر آن را به تن کند و بعد از این که آن ها را به صورت کامل پوشید برای رفتن به داخل دستگاه ام آر آی مجوز پیدا میکند.

خرید ست کامل MRI  بیمار درجه یک

مشخصات ست کامل MRI بیمار چیست؟

مشخصات ست کامل MRI بیمار چیست؟ ام آر آی روش عکس برداری نوین است که امروزه برای تشخیص دقیق و درست ، به کمک پزشکان آمده است . به طور مثال وقتی دچار دیسک کمر شوید نیاز است برای تشخیص دقیق که کدام مهره دچار آسیب شده است و شدت بیماری تا چه میزانی است ، حتما پزشک معالج بیمار را جهت عکس برداری یا همان ام آر آی به مراکزی که این کار را انجام می دهند ارجاع خواهد داد. وقتی به مراکز مراجه کنید و بخواهید نوبت ام آر آی بگیرید یک سری وسایل برای انجام این عکس برداری نیاز است ، که باید بیمار تهیه کند. یکی از آن وسایل ست کام ام آر آی است.

ست ام آر آی یک پک کامل است که شامل یک لباس ( پوششی شبیه به مانتو که از پشت بسته می شود )، یک عدد شلوار کش دار و یک عدد کلاه نازک با کش ظریف این ها همه داخل این پک موجود است ضمن اینکه باید این پوشش ها با پارچه اسپان باند 38 گرمی تولید شده باشند و رنگ آنها معمولا آبی یا سبز می باشد. در هنگام خرید ست کامل دقت کنید همه این موارد داخل پک موجود باشد .

فروش ست کامل MRI بیمار درجه یک

فروش ست کامل MRI  بیمار درجه یک بازار فروش ست کامل ام آر آی بیشتر برای درمانگاه ها و بیمارستان ها است . این مراکز بیشترین درخواست را برای خرید این موارد دارند و بسیاری از تولیدی ها و شرکت های وارداتی که این ست را به بازار فروش عرضه می کنند با بیمارستان ها و درمانگاه ها قرارداد همکاری دارند . قیمت گذاری این محصول به موارد بسیار زیادی بستگی دارد و ممکن است قیمت متغییری در مدت زمان زیاد داشته باشد بنابراین قیمت مشخصی ندارد.

این محصول بیشتر در فروشگاه های تجهیزات پزشکی عرضه می شود این فروشگاه ها به صورت حضوری و غیر حضوری برای فروش این محصولات در حال فعالیت هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های مختلفی برای تشخیص بیماری ها ساخته می شود که دستگاه ام آر آی هم یکی از این دستگاه ها است. ست ام آر آی از تجهیزات مورد نیاز برای انجام عکس برداری می باشد بنابراین هر زمانی نیاز به خرید این محصول داشتید با مشاوران فروش ما میتوانید تماس حاصل فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *