اگر قصد کسب اطلاعات در مورد شان آرتروسکوپی دارید و یا می خواهید اطلاعات لازم را در مورد پک های جراحی و به خصوص پک آرتروسکوپی به دست آورید، بهتر است درمورد آن ها مطالب و اطلاعاتی بدانید تا بتوانید بهترین خرید را برای مراکز درمانی خود داشته باشید.شان آرتروسکوپی با کیفیت استاندارد و قیمت عالی

معرفی و مشخصات شان آرتروسکوپی

معرفی و مشخصات شان آرتروسکوپیشاید شما این سوال را داشته باشید که اصلا آرتروسکوپی چیست و آرتروسکوپ چگونه وسیله ایی است. آرتروسکوپ وسیله است که جراحان مفاصل از آن برای دیدن و مشاهده وضعیت درون مفاصل به جهت تشخیص بیماری و به دست آوردن اطلاعات بیشتر استفاده می کنند همچنین به عمل دیدن داخل مفاصل آرتروسکوپی می گویند. برای این نوع از جراحی نیز همانند سایر جراحی ها از لباس ها و شان های مخصوص جراحی استفاده می شود. این لباس ها که عمدتا از جنس پنبه هستند قابلیت چند بار استریل شدن را نیز دارند.

آخرین قیمت شان آرتروسکوپی در بازار ایران

آخرین قیمت شان آرتروسکوپی در بازار ایراندر کشورمان تولید انواع شان های جراحی توسط تولید کنندگان مختلفی انجام می شود که مصرف کنندگان و به خصوص مراکز درمانی و بیمارستان ها می توانند آن ها را به شکل عمده از این تولید کنندگان سفارش دهند. آخرین قیمت شان آرتروسکوپی در بازار ایران  بستگی به موارد مختلفی همچون سایز، کیفیت ساخت، کشور سازنده، نوع پارچه و موارد مختلف دیگری دارد.

خرید شان آرتروسکوپی به قیمت روز از نمایندگی ها

خرید شان آرتروسکوپی به قیمت روز از نمایندگی هامراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان ها می توانند پک جراحی آرتروسکوپی و سایر پک های جراحی را از نمایندگی های مجاز شرکت های تولیدی درسراسر کشور تهیه نمایند.
 این نمایندگی ها به دلیل اینکه بدون واسطه شان های جراحی تولیدی از شرکت ها را به دست مصرف کنندگان می رسانند معمولا با قیمتهای مناسب و با همان قیمت شرکت ها و تولید کنندگان آن ها را به دست مشتریان می رسانند و مشتریان می توانند خرید شان آرتروسکوپی به قیمت روز از نمایندگی ها را در دستور کار خود قرار دهند. 

کاربردهای شان آرتروسکوپی در صنعت پزشکی

کاربردهای شان آرتروسکوپی در صنعت پزشکیدر هنگام عمل جراحی قسمتی از بدن بیمار را که قصد دارند تحت عمل جراحی قرار دهند را استریل می کنند،  به همین منظور جراحان مفاصل همانند سایر عمل های جراحی نیازمند وسیله و یا پوششی هستند که قسمت های غیر استریل بدن را از قسمت های استریل شده ایی که قصد جراحی آن را دارند جدا کنند به همین دلیل از شان آرتروسکوپی برای این منظور استفاده می شود.
 رنگ شان ها عمدتا به رنگ سبز یا آبی هستند تا دید جراح نسبت به اشیا قرمز رنگ مثل خون بیمار تقویت شود. برای مثال یک نمونه از کاربردهای شان آرتروسکوپی در صنعت پزشکی این است که در هنگام آرتروسکوپی مفصل شان مخصوص آرتروسکوپی را در سایر قسمت های بدن که نیاز به عمل جراحی ندارند انداخته می شود تا پوشش استریلی به وجود بیاورد و قسمت مفصلی که جراح قصد جراحی آن را دارد خالی می ماند و جراح می تواند جراحی خود را بر روی آن مفصل انجام دهد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *