لباس بیمارستانی بسته به نوع کاربرد آن در جنس های مختلف وجود دارد. لباس پرسنل و کادر درمان، بیماران، لباس یکبار مصرف اتاق عمل هر کدام نوعی لباس بیمارستانی محسوب می شوند. به دلیل حساسیت و حفظ بهداشت لباس های بیمارستانی نسبت به لباس های معمولی متفاوت می باشند. شرکت تولید لباس بیمارستانی تترون مردانه ارزان این لباسها را در سایزها و مدل های مختلف تولید و به صورت حضوری و غیر حضوری در بازار توزیع می کند.

شرکت تولید لباس بیمارستانی تترون مردانه ارزان

تفاوت های انواع لباس بیمارستانی تترون مردانه

تفاوت های انواع لباس بیمارستانی تترون مردانهپارچه های مختلفی برای تهیه و دوخت لباس بیمارستانی استفاده می شود که از آن جمله می توان به تترون اشاره کرد. لباس بیمارستانی تترون مردانه بسته به این که برای بیمار باشد و یا پزشک و کادر درمان از نظر مدل، رنگ و دوخت متفاوت است. لباس پرستار و پزشکان باید به گونه ای باشد که در برابر میکروب، ویروس مقاوم باشد و از نفوذ آنها به بدن جلوگیری کند.

لباس پرسنل درمان به دلیل استفاده ی طولانی و شخصی کاملا سایز و فیت بدنشان طراحی و دوخته می شود اما لباس بیماران معمولا آزاد تر می باشد و در سایزهای متنوع وجود دارد و طبق سایز بدن بیماران به آنها داده می شود. یکی از ویژگی های لباس بیمارستانی ضد عرق بودن آنها است. لباس بیمارستانی تترون مردانه برای کادر درمان به گونه ای دوخته می شود که حین کار دست و پا گیر نباشد و فعالیت آنها را محدود نکند.

رنگ لباس بیمارستانی تترون برای افراد مختلف در بیمارستان فرق می کند. رنگ و نوع لباس مشخص کننده ی نوع افراد مانند پزشک، پرستار، بیمار، خدمه و نگهبان می باشد که معمولا طبق لباس می توان تشخیص داد کدام شخص در کدام مکان بیمارستان فعالیت می کند.

خرید انواع لباس بیمارستانی تترون مردانه

خرید انواع لباس بیمارستانی تترون مردانهقیمت لباس بیمارستانی بسته به نوع و اندازه پارچه ی به کار رفته در دوخت و کیفیت آن در بازار متفاوت است. خرید لباس بیمار مردانه معمولا در رنگها آبی و رنگ های دیگر بسته به سفارش ارگان ،بیمارستان و یا مرکز بهداشت به صورت عمده انجام می شود. طرح لباس بیمار معمولا به صورت ساده، جلو بسته و یا بند دار می باشد تا بیمار بتواند به راحتی آن را بپوشد و یا تعویض کند.

قیمت لباس تترون بیمارستانی نسبت به جنس های دیگر مناسب تر می باشد. به همین دلیل این لباس از رایج ترین لباس بیمارستانی است که سالانه به تعداد بالایی تولید می شود. خرید انواع لباس بیمارستانی تترون مردانه با کیفیت مناسب و زیر قیمت بازار در این سایت امکان پذیر است .

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *