امروزه ظاهر بیمارستان ها و استفاده از رنگ های زیبا در لباس و ملحفه ها و پرده ها بسیار مورد توجه قرار می گیرد و درجه کاری بیمارستان را بالا می برد. ملحفه ها بیشتر از سایر موارد به چشم می آید و توقع می رود که با کیفیت ترین و زیبا ترین پارچه در دوخت استفاده شود. شرکت صادراتی ملحفه بیمارستانی در ایران، اغلب این پارچه را تامین می کند و همواره مورد استقبال قرار گرفته است. این پارچه ها از با کیفیت ترین نخ ها تولید می شود و دارای ظاهر و جنس بی نظیری می باشد و با نازل ترین قیمت در ایران توزیع می شود.

شرکت صادراتی ملحفه بیمارستانی در ایران

قیمت روز خرید ملحفه بیمارستانی در بازار

قیمت روز خرید ملحفه بیمارستانی در بازارقیمت ملحفه بیمارستانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این جا چند نمونه از این عوامل تاثیر گزار را نام می بریم:

  • جنس پارچه
  • کیفیت چاپ و رنگ
  • طرح و مدل
  • برند تولید کننده
  • عرض پارچه

این عوامل باعث شده اند که قیمت ها مختلف باشد و قیمت روز این ملحفه ها در بازار با نوسان مواجه شود.

قیمت دقیق هر روزه به همراه تغییرات آن، روزانه در سایت های معتبر به نمایش گذاشته می شود و خریدار می تواند از قیمت و تغییرات اطلاع یابد.

خرید ملحفه بیمارستانی از بازار بزرگ مخصوص و یا خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه کاملا می تواند به صرفه باشد و با اختلاف قیمت چشمگیری این محصول را به طور مستقیم خرید.

البته خرید از نمایندگی ها این مزیت را دارد که جنس اصل را تحویل مشتری می دهد و خیال خریدار از این بابت راحت است.

تامین کننده تناژ بالا ملحفه بیمارستانی

تامین کننده تناژ بالا ملحفه بیمارستانیاکثر شرکت های نساجی ایرانی و خارجی تامین کننده حجم بالایی از ملحفه بیمارستانی هستند. کارخانه های ایرانی با به کارگیری صد ها نیروی کار جوان و نیرومند و تلاش بی وقفه و شبانه روز، توانسته اند پارچه های با متراژ بالا و با کیفیت را تولید و عرضه بازار کنند.

خرید از تولیدی ملحفه بیمارستانی ایرانی، این مزیت را دارد که با قیمت ارزان تری نسبت به سایر برند های خارجی ولی با همان کیفیت، محصول را خریداری کرد و به نفع وضعیت اقتصاد بیمارستان است.

شرکت های نساجی انواع ملحفه بیمارستانی را تولید و راهی بازار می کنند و مصرف کننده با توجه به سلیقه و نوع نیاز آن را خریداری می کند.

تولید ملحفه بیمارستان از نوع پر سود ترین و پر فروش ترین ملحفه های تولید شده می باشد و به همین دلیل تولید کننده به صورت اقساطی هم محصولات را می فروشد.

تولید کنندگان انواع ملحفه بیمارستانی در کشور

تولید کنندگان انواع ملحفه بیمارستانی در کشور همان طور که گفتیم تولید کنندگان ایرانی، محصولات با کیفیت و مشابه برند های برتر دنیا را تولید و با قیمت نازل تری وارد بازار می کنند.

با توجه با کیفیت بالای این محصولات، صادرات ملحفه بیمارستانی، بسیار رایج شده است و بسیاری از کشور های برتر دنیا خواهان محصولات با کیفیت ایرانی می باشند.

تولید کنندگان محصولات را به دو صورت حضوری و آنلاین به فروش می رسانند که به نوع سنتی و مدرن معروف هستند. بالطبع قیمت در خرید مدرن ارزان تر می باشد چون محصول بدون واسطه فروخته می شود ولی در نوع سنتی بسیاری از فروشنده ها محصولات چند شرکت را به فروش می رسانند و باید سودی هم برای خود در نظر بگیرند.

در خرید به صورت آنلاین محصولات فروخته شده با ضمانت می باشند و با ارسال رایگان تحویل داده می شوند و گاها دوخت ملحفه بیمارستانی به صورت رایگان انجام می گیرد.

مرکز خرید ملحفه بیمارستانی ارزان قیمت

مرکز خرید ملحفه بیمارستانی ارزان قیمتهمان طور که در قسمت قبل گفتیم، خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه به صرفه تر می باشد و بسیاری از مراکز خرید، قابلیت این نوع فروش را دارند.

ملحفه های بیمارستانی معمولا از نوع تترون و نخی تک رنگ می باشند که معمولا ارزان ترین نوع پارچه هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

ملحفه ها برای بخش های مختلف بیمارستان می تواند با رنگ های مختلف انتخاب شود و برای روحیه و فضای شاد بهتر است رنگ های شاد و دلنشین انتخاب شود.

برای بخش کودکان دقت داشته باشید که حتما از ملحفه های عروسکی و طرح دار بچگانه استفاده شود تا از اضطراب مادر و کودک کاسته شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *