در صنعت پزشکی تجهیزات زیادی تولید می شود که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. گان یکبار مصرف جراحی یکی از بهترین و پر مصرف ترین این تولیدات است که در رنگ و مدل های مختلفی به صورت کاملا بهداشتی و در بسته بندی های استریل به بازار عرضه می شود. این پوشش از بهترین مواد اولیه ساخته شده و پس از هر بار مصرف دور انداخته می شود. کیفیت بالایی دارد و در زمان پوشیدن و استفاده دچار پارگی و آسیب نمی شود. پشت این گان باز بوده و پوشیدن آن به راحتی انجام می شود.‌ انتخاب آن بر اساس عمل جراحی انجام می شود. 

صادرات بهترین گان یکبار مصرف جراحی به ترکیه

علت استفاده از گان یکبار مصرف جراحی

علت استفاده از گان یکبار مصرف جراحیبه دلیل اینکه پوشش جراح هنگام عمل است باید استریل و بهداشتی باشد از این گان ها استفاده می شود. وزن آن سبک بوده و علاوه بر پوشیدن حمل و نقل آسانی دارد. رنگ ان بیشتر سبز و آبی بوده و کادر جراحی با این پوشش به راحتی قابل تشخیص است. استفاده زیاد از این منسوجات باعث شده تا تولید گان جراحی در کشور رونق زیادی پیدا کند. بیمارستان ها و مراکز درمانی به وفور از این روپوش ها استفاده می کنند. 

پارچه گان جراحی بدون تاروپود بوده تا آلودگی را به خود جذب نکند. سایز و ضخامت این منسوجات متفاوت است و هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. آن ها دارای دو مدل ساده و ضد آب هستند. در مدل های دوم قسمت سینه و آستین ضخیم تر بوده و برای عمل های سنگین و فرآیندهای دیگر مصرف می شود. 

عرضه کننده گان یکبار مصرف جراحی ارزان

عرضه کننده گان یکبار مصرف جراحی ارزانگان جراح پارچه ای منحصر به فرد دارد و بسیار نرم و لطیف است و به راحتی تا شده و در بسته بندی قرار می گیرد. این گان یکبار مصرف کاربردهای زیادی دارد و به همین دلیل با کیفیت بالا و قیمت مناسب در سراسر کشور عرضه می شود. این پوشش از نفوذ خون و آلودگی به بدن جراح جلوگیری کرده و باید سطح کیفی بالایی داشته باشد. 

عرضه به صورت عمده و تکی متناسب با نیاز و مصرف مشتریان انجام می شود و به دلیل اینکه نرخ عمده مناسب تر است بیشتر بیمارستان ها و مراکز درمانی خرید را به صورت عمده انجام می دهند.‌ عرضه این رو پوش ها به صورت اینترنتی شرایط خریدی آسان و کم هزینه را فراهم کرده است. در این روش مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به سایت و دیدن محصولات متنوع و قیمت ها سفارش خود را ثبت کنند و به راحتی تحویل بگیرند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *