یکی از انواع تجهیزات طبی که تاثیرات درمانی بی نظیری را به دنبال داشته، کمربند طبی پشمی می باشد که به شکل کمربند گنی قابل استفاده بوده و برای مداوای برخی از بیماری ها مانند دیسک ستون فقرات، کمر درد، سرمازدگی کمر و کلیه و … مورد توجه واقع شده است. اکنون صادرات کمربند طبی مورد نظر که از پشم طبیعی تشکیل یافته، از طریق بزرگترین مرکز صادرکننده این محصولات صورت گرفته و فروش فوق العاده ای را از آن خود نموده است.

صادر کننده کمربند طبی پشمی

روش استفاده از کمربند طبی پشمی

روش استفاده از کمربند طبی پشمی یکی از راهکارهای مفید و کاربردی که برای درمان بسیاری از امراض و بیماری های مربوط به ستون فقرات، استفاده شده و تا کنون به بسیاری از بیماران جواب داده، کمربند طبی است که امروزه مدل های جدیدی از آن توسط تولیدکنندگان متخصص ارائه شده و از این میان می توان رتبه برتر را از آنِ کمربند طبی پشمی دانست.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی کلی روش استفاده از این کمربند بپردازیم که در این باره باید گفت:

  1. کمربند را باید زیر قفسه سینه بست و آن را به سمت بالا فشار داد.
  2. از طرفین کمربند هم نیاز به اعمال فشار وجود داشته تا کمربند به خوبی در بدن جا افتاده و شکل بگیرد.
  3. اگر بند آن چسبی یا سکگی است که باید آنها را محکم بست تا شل نشده و کارایی و اثربخشی لازم را تا پایان دوره استفاده نشان دهند.

ارائه کمربند طبی پشمی

ارائه کمربند طبی پشمی تضعیف عضلات مربوط به کمر و ستون فقرات که می توانند ریشه در بی تحرکی یا حتی فشار زیاد و دیگر عوامل داشته باشند، به مرور باعث بروز ناهنجاری های جسمانی متعددی شده و بیماری هایی مانند دیسک کمر، گرفتگی یا اسپاسم عضلات و … را شکل داده و ناراحتی هایی را برای افراد به وجود می آورند.

اما همانطور که در اثر پیشرفت تکنولوژی، بیماری های جدیدی به میدان آمده اند، به همان نسبت هم شاهد پیدایش متدها و تجهیزات نوین درمانی می باشیم، یکی از این تجهیزات، کمربند طبی پشمی است که البته قدمتی بیشتر از سایر کمربندهای طبی را داشته و برگرفته از پشم طبیعی شتر است که با خود فواید بسیاری را به ارمغان آورده است.
اکنون ارائه کمربند طبی پشمی مورد نظر با شرایط عالی محقق گشته و می توانید از محصولی همراه با این مزیت ها بهره مند شوید:

  • کمربند طبی محدودیت در حرکات را ایجاد نموده و بنابراین با ثابت نگه داشتن ستون فقرات در یک وضعیت خاص، آسیب وارده را زودتر درمان کرده و در نتیجه از گسترش و زیاد شدن درد جلوگیری خواهد کرد.
  • این کمربند به فرم غیر استاندارد کمر و بدن که در اثر بد نشستن یا عوامل دیگر ممکن است به وجود آیند، شکل بهتری بخشیده و آن را بهبود بوده و به شکل اصل و استاندارد خود باز می گرداند.
  • از همه مهمتر اینکه این کمربند با وجود لایه های پشمی، بهترین محفاظت از کمر و حتی کلیه ها را در برابر سرما انجام داده و بخصوص در فصول سرد، آنها را گرم نگه می دارد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *