دروشیت بیمارستانی یکی از محصولاتی است که امروزه بازار فروش خوبی به علت استفاده گسترده آن در بیمارستان دارد. این محصول توسط مراکز زیادی در کیفیت ها و جنس های مختلف تولید می شود. جنس دروشیت و همچنین کیفیت آن در قیمت پرداختی تاثیر دارد. اگر قصد آشنایی با این محصول را دارید و همچنین برای آگاهی از قیمت دروشیت بیمارستانی ادامه مطلب را دنبال کنید.

عرضه کننده دروشیت بیمارستانی یک بار مصرف

جنس دروشیت بیمارستانی چیست؟

جنس دروشیت بیمارستانی چیست؟ زیرانداز بهداشتی بیمار، زیرانداز بیمارستانی، دروشیت بیمار و … از جمله کلماتی است که برای این محصول به کار گرفته می شود. مراقبت از بیمار و یا سالمند در منزل در بهبودی و کمک به بیمار و همچنین در درمان هرچه سریعتر او بسیار حائز اهمیت است. زیرانداز بهداشتی برای بیمار یکی از وسایل مصرفی پزشکی است که در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی، مراکز نگهداری از سالمندان و حتی در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. شما نیز می توانید برای نگهداری از بیمار خود در منزل از زیرانداز بهداشتی بیمار استفاده کنید.

موارد مورد استفاده از دروشیت:

  1. مانع از انتقال رطوبت بیماران مبتلا به بی اختیاری ادراری
  2. مانع از انتقال رطوبت برای کودکانی که دچار شب ادراری هستند
  3. مانع از انتقال ترشحات پس از عمل جراحی و شستشوی زخم ها
  4. مانع از انتقال ترشحات پس از زایمان
  5. مورد استفاده برای بیماران ضعیف و بدون تحرک
  6. دارای بافتی نرم و لطیف، ابریشم گونه
  7. کناره های مخصوص آن از نشت مایعات جلوگیری می کند
  8. لایه زیرین لغزنده ندارد و مانع از نفوذ مایعات به رختخواب و ملحفه می شود
  9. لایه زیرین با خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری بالا
  10. مقاوم در برابر پارگی و آسیب

قیمت فروش عمده دروشیت بیمارستانی

قیمت فروش عمده دروشیت بیمارستانی کارخانه تولید و توزیع دروشیت بیمارستانی ارزان قیمت و درجه یک به صورت عمده این محصول را در کشور، در انواع مختلف عرضه می کنند. شرکت هایی این محصول ایرانی را با نام و برند خود بسته بندی می کنند و به صورت عمده یا جزئی به فروش می رسانند.

تجارت مستقیم آن با توجه به درخواست بالای این محصول سود زیادی را دربر دارد. مراکز خرید و فروش، اغلب این محصول را در انواع مختلف به روش های مختلفی به فروش می رسانند. 

شما می توانید با توجه به نیاز خود، محصول مورد نظر را خریداری کنید. خرید و فروش انواع این محصول با راهنمایی های کارشناسان خبره در این حیطه قابل انجام است، و جای هیچ گونه نگرانی برای مشتریان نیست.

زیرا می توانند از مراکز معتبر به راحتی محصول مدنظر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنند.

این مراکز بهترین برند را در اختیار مشتری قرار می دهند. برای تهیه محصولات و گرفتن مشاوره شما هر زمان که بخواهید می توانید با کارشناسان به صورت تلفنی و یا حضوری صحبت کنید. از این طریق می توانید اطمینان بیشتری در مورد خرید خود کسب کنید.

 عمده فروشی دروشیت بیمارستانی و یا خرید این محصول از درب کارخانه نیز می تواند هزینه پرداختی را برای شما به طور چشمگیری کاهش دهد. در خرید آنلاین نیز این ویژگی صدق می کند. اگر خریدار عمده این محصول هستید حتما برای خرید به این نکات توجه کنید تا خرید بهتری داشته باشید و حتما از نظرات بقیه مشتری ها در خرید خود بهره مند شوید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *