گان جراحی ضد آّب ژاول چیست و در چه مواردی از آن استفاده می‌شود ؟ این سوالی است که ممکن است برای خیلی از شماها پیش بیاید . گان ها یک پوشش سبک و راحت هستند که در موارد پزشکی مورد استفاده قرار میگیرند . گان ها از انتقال عفونت های مختلف جلوگیری می‌کنند . فروشندگان گان های جراحی ضد آب را با قیمت های خوب عرضه می کنند و به سوال های متداول شما در این زمینه پاسخ می‌دهند . گان ها انواع مختلف دارند که در ادامه بیشتر به انواع گان و چگونگی استفاده از آن ها میپردازیم تا شما با آن آشنا شوید .

فروشندگان گان جراحی ضد آّب ژاول

نکات طلایی درباره گان ضد آب مرغوب

نکات طلایی درباره گان ضد آب مرغوب گان ها یک نوع پوشش هستند که معمولا در اتاق عمل از آن ها استفاده می شود . این پک ها دارای تاریخ مصرف هستند و زمانی که جراح بفهمد پک قبلا باز و یا پاره شده باید از استفاده آن خودداری کند . یکی از دیگر خصوصیاتی که گان ها باید دارا باشند این است که مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده داشته باشند تا با شست و شوی روزانه دچار تغییر رنگ نشده و خراب نشوند . گان های جراحی مرغوب باید ضد آب ژاول باشند .

رنگ گان ها باید به گونه ای باشد که دید پزشک را دچار مشکل نکند . گان ها در ابتدا معمولا به رنگ سفید بودند که به خاطر همین مساله و همرنگ بودن با فضای اتاق عمل چشم افراد حاضر در این اتاق را اذیت می‌کرد بنا براین امروزه گان ها را با رنگ هایی نظیر خاکستری روشن ، آبی و سبز تولید می‌کنند . گان ضد آب مرغوب یکی از بهترین گان هاست . گان ها باید راحت و سبک بوده و هوا از آن عبور کند تا موجب تعریق زیاد به هنگام جراحی نشوند .

گان ها به چهار نوع تقسیم می‌شوند . گان جراح استریل ساده با جنسی از نوع اس.ام.اس ، گان جراح تقویت شده استریل از جنس اس.ام.اس و با پلی اتیلن تقویت شده ، گان تقویت شده جاذب از جنس اس.ام.اس و پارچه جذب کننده آب و خون ، گان جراح آستین استریل و تقویت شده از جلو که جنس آن از پارچه جذب سه لایه آب و خون و اس. ام .اس است .

قیمت استثنایی گان جراحی یکبار مصرف

قیمت استثنایی گان جراحی یکبار مصرف قیمت گان ها بسته به انواع مدل ها و کیفیتی که دارند متفاوت است . برای یک خرید مرغوب باید موارد استفاده از گان و محیط استفاده از آن را مد نظر قرار داد . قیمت گان جراحی یکبار مصرف و بقیه مدل ها باهم متفاوت است . شما برای خرید گان باید دقت لازم را داشته باشید . همکاران ما می‌توانند به شما در این زمینه مشاوره رایگان بدهند تا بتوانید یک خرید با کیفیت عالی داشته باشید . برای اطلاعات بیشتر وارد سایت ما شده و خریدی آسان را تجربه کنید .

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *