از جمله وسایل مهمی که در هر مطب و بیمارستانی نیاز است انواع شان و گان است. گان جراح استریل یکبار مصرف در دو رنگ سبز و آبی عرض می‌شود برای آشنایی بیشتر با این محصول پزشکی با ما همراه باشید…

فروشگاه عرضه گان جراح استریل یکبار مصرف

همه چیز درباره گان جراح استریل یکبار مصرف

همه چیز درباره گان جراح استریل یکبار مصرف حتماً شما هم در همه فیلم‌ها رنگ لباس جراحان را سبز دیده‌اید و شاید این سؤال برایتان پیش آمده است که دلیل انتخاب رنگ سبز چیست؟
در گذشته رنگ لباس جراحان سفید بود اما به دلیل این که پزشکان مدت زیادی به اندام‌های بدن که رنگ قرمز دارند خیره می‌شوند دچار خطای دید و دیدن اشباح سبز رنگ بر روی رنگ سفید می‌شدند اما رنگ سبز یا آبی مکمل رنگ سفید است و در نتیجه در هنگام جراحی چشم کمتر خسته شده و دچار خطای دید نمی‌شود و اجزاء بدن را بهتر تشخیص می‌دهد و پس از آن جراحان در لباس سبز، آبی روشن و بعضاً خاکستری ظاهر شدند.
گان در دو نوع یک بار مصرف و چند بار مصرف وجود دارد که که نوع یک بار مصرف آن از جنس نوعی پارچه به نام اسپان است که از پنبه، الیاف و پلی استر است و نوع چند بار مصرف آن از نوع پنبه، ویسکوز و پلی استر است که پس از استریل کردن مجدداً قابل استفاده است.
در نگاه اول شاید در خرید کلی گان ترجیح دهید از نوع چند بار مصرف آن تهیه کنید اما این نوع گان برای مواردی که احتمال انتقال بیماری عفونی یا بیماری‌های ویروسی مانند کرونا وجود دارد این نوع گان خطرناک است.
این نوع گان درزها و شیارهاش به طور کامل دوخته شده و گشاد است تا هنگام استفاده کار با آن راحت باشد و به بدن نمی‌چسبد و انتقال هوا در آن به راحتی صورت می‌گیرد تا فرد دچار تعریق نشود و در برخی از آنها که برای بیماری‌های با انتقال بسیار بالا استفاده می‌شود روی آن یک رویه لمینیتی که مقاوم و ضدآب است دوخته می‌شود.

خرید کلی گان جراح استریل یکبار مصرف

خرید کلی گان جراح استریل یکبار مصرف برای خرید گان بهتر است در رابطه با جنس پارچه و مرغوبیت و همچنین استریل بودن آن قبل از قیمت تحقیق و مشاوره کنید و پس از آن برای دانستن قیمت به فروشگاه عرضه گان که به صورت غیرمستقیم و اینترنتی در سراسر کشور فعالیت دارند مراجعه کنید.
متأسفانه با بالا رفتن قیمت‌های مواد اولیه محصولات پزشکی و بهداشتی بالا رفته و در برخی موارد دچار افت کیفیت شدند بنابراین با توجه به این که معمولاً خرید این نوع محصولات در مطب‌ها و بیمارستان‌ها به صورت عمده صورت می‌گیرد لزوم مشاوره و دقت و تحقیق در ارتباط با خرید این نوع محصولاتی که به طور مستقیم با جان انسان‌ها سر و کار دارد بیش از پیش به چشم می‌خورد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *