اتاق عمل مکانی است که در آن بیماران تحت اعمال جراحی مختلف قرار می گیرند و در نتیجه این عملیات ممکن است انواع عوامل عفونی و باکتریایی به اطراف و از جمله لباس جراح پخش شود و به این ترتیب با رفت و آمد جراح در سایر بخش های مختلف بیمارستان این عوامل میکروبی در بیمارستان پخش می گردد. برای جلوگیری از این کار از پیشبند نایلونی یکبار مصرف استفاده می شود. فروشگاه پیشبند جراح نایلونی عمده اقدام به عرضه این کالای بسیار مفید به بازار لوازم و تجهیزات پزشکی نموده است و امکان خرید راحت را برای خریداران فراهم کرده است

فروشگاه پیشبند جراح نایلونی عمده

بهترین نوع پیشبند جراحی کدام است؟

بهترین نوع پیشبند جراحی کدام است؟

پیشبند وسیله ای است که از برخورد عوامل مختلف مانند پودر، مایع و گرد و غبار به سطح زیرین خود جلوگیری می کند. پیشبند جراح نایلونی یکی از محصولات بسیار پرکاربرد برای محافظت از لباس جراح می باشد. این محصول از پلاستیک یا نایلون ساخته شده است و همانطور که می دانیم میزان نفوذ ناپذیری این محصول نسبت به انواع محلول های مختلف تقریباً ۱۰۰ درصد می باشد و به این ترتیب این پیشبند از انتقال انواع مایعات به سطح زیرین خود جلوگیری می نماید.

بهترین این پیشبند محصولی است که از میزان مقاومت کششی بالایی برخوردار است و اندازه آن به گونه‌ای است که می ‌تواند برای انواع افراد کاربرد داشته باشد.

این محصول دارای مقاومت زیادی نسبت به پارگی دارد و دلیل آن استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت آن است به طوری که در اثر کشیدن این محصول و یا اعمال فشار به آن تنها بر طول یا عرض آن افزوده می گردد و پاره نمی شود.

قدرت اشتعال پذیری این پیشبند بسیار کم بوده و در اثر برخورد آتش به آن می تواند کاملا جمع می شود و شعله ور نمی گردد.

بهترین نوع پیشبند جراحی دارای وزن بسیار کمی است و در عین حال قد مناسب آن به گونه ای است که مانع انجام فعالیت توسط جراح نمی گردد.

این محصول نه تنها در مراکز درمانی توسط پزشک و دامپزشک کاربرد دارد بلکه می تواند در سوپر مارکت ‌ها، خواربار فروشی ها، قصابی ها و بسیاری مکان های دیگر کاربرد داشته باشد.

فروشنده برتر پیشبند جراح نایلونی عمده

فروشنده برتر پیشبند جراح نایلونی عمده

فروشنده پیشبند جراحی بینی اقدام به عرضه این محصول به صورت عمده و در بسته بندی های مناسب نموده است.

جهت ارتباط با فروشنده برتر پیشبند جرح می توانید به صورت تلفنی با وی تماس برقرار کنید و از مشخصات این محصول و قیمت روز آن اطلاعات دقیق تری حاصل نمایید.

همچنین با مراجعه به وب سایت فروشنده می توان این محصول را به صورت اینترنتی خریداری کرد که در این صورت از پرداخت هزینه اضافی برای رفت و آمد و یا واسطه ها جلوگیری می شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *