گان جراحی، لباسی مخصوص پزشک و پرسنل بیمارستان می باشد و به دو دسته یکبار مصرف و چند بار مصرف تقسیم می شود و هر کدام از آن ها قیمت مربوط به خود را دارند. قیمت عمده گان جراحی استریل در بازار متفاوت می باشد و با توجه به نوع کیفیت و جنس آن قیمت ها بالا و پایین می شوند. گان استریل شده به خاطر پیشگیری از بیماری ها و عفونت نسبت به گان جراحی غیر استریل از محبوبیت بیشتر برخوردار است و بیمارستان ها اغلب از این نوع گان استفاده می کنند.

قیمت روز عمده گان جراحی استریل در بازار

لیست قیمت روز انواع گان جراحی استریل

لیست قیمت روز انواع گان جراحی استریل لیست قیمت روز انواع گان جراحی استریل، در سایت های فروش معتبر به طور روزانه گذاشته می شود و خریداران و مصرف کنندگان از قیمت ها و تغییرات مطلع می شوند.

قابلیت حفاظتی، راحتی، قابلیت تنفس و مسائل زیست محیطی می تواند تاثیر مستقیم بر قیمت گان داشته باشد.اگر یک گان ویژگی های ذکر شده را دارا باشد، بالطبع از قیمت بالاتری برخوردار است.

این ویژگی ها، آسایش را برای پزشک و اعضای اتاق عمل به وجود می آورد و از عرق کردن جلوگیری می کند و همین امر باعث آرامش می شود.

گان های استریل شده تار و پود ندارند و به همین دلیل مانع تجمع میکروب ها و عفونت ها می شود. این گان ها به راحتی پوشیده می شوند و دست و پا گیر هم نیستند.

تولید کنندگان انواع گان جراحی در کشور

تولید کنندگان انواع گان جراحی در کشور امروزه، تولید کننده گان جراحی در کشور پیشرفت چشم گیری داشته است و همه روزه در حال تولید به تعداد بسیار زیادی می باشند.

این تولید کنندگان با به کار گیری مواد اولیه با کیفیت، محصولات درجه یک تولید می کنند و به سایر کشور ها نیز صادرات دارند. گان ها در دو نوع ساده و ضد آب تولید می شوند و نوع ضد آب آن، مناسب جراحی های سنگین مثل سزارین و قلب و … می باشد که مانع جذب ترشحات و خون می شود.

اخیرا رنگ ها متنوع و زیبایی را برای تولید گان جراحی استفاده کرده اند و با توجه استفاده در بخش های مختلف رنگ بندی های آن سبز، آبی، بنفش،سفید و … می باشد.

گان ها معمولا متشکل از پیراهن، شلوار و کلاه می باشند و برای بزرگ سالان از نظر سایز یکسان می باشد ولی برای کودکان دارای سایز مختلف می باشد.

گان جراحی پزشک همان لباس پشت بازی هست که پزشکان حین جراحی می پوشند. این لباس ها کاملا استریل شده می باشند و معمولا به رنگ سبز و آبی هستند. چون باعث آرامش بیشتر می شود و چشم را خسته نمی کند. قد آن ها بلند است و تا زیر زانو را می پوشاند و در قسمت مچ، کش بافت نیز دارد.

مرکز خرید انواع گان جراحی

مرکز خرید انواع گان جراحی در ایران مرکز خرید گان جراحی، به تعداد زیادی یافت می شود. این مراکز انواع و اقسام گان ها را با حداقل قیمت به فروش می رسد.

این مراکز معمولا شامل داروخانه ها و نمایندگی ها می باشد که سایر تجهیزات پزشکی را هم به فروش می رسانند.

مرکز خرید به صورت عمده و خرده محصولات را به فروش می رساند و قیمت آن ها با توجه به عمده یا جزئی بودن متفاوت می باشد.

در فروش عمده قیمت با کاهش چشمگیری مواجه می شود و خریداران عمده شامل بیمارستان ها و کلینیک ها هستند.

اخیرا فروش گان جراحی به صورت پک بسیار رایج شده است. این پک ها در انواع مختلف، بر اساس نوع جراحی، میزان خونریزی و ترشحات، تولید و عرضه می شوند.

فروش مستقیم گان جراحی با قیمت مناسب

فروش مستقیم گان جراحی با قیمت مناسب فروش مستقیم گان جراحی با قیمت مناسب از کارخانه ها و شرکت های تولید کننده به فروش می رسد.

مرکز پخش انواع گان، به طور مستقیم و بدون واسطه محصولات را با نازل ترین قیمت به فروش می رساند و همواره مورد توجه خریداران عمده قرار دارد.

البته فروش مستقیم فقط به صورت عمده انجام می شود و خرده فروشی انجام نمی گیرد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *