یکی از مهم ترین مواردی که در اتاق های عمل برای سلامتی بیمار باید رعایت گردد این است که پزشکان و پرستاران به هنگام عمل باید لباس های استرلیزه ای را بپوشند که هیچ گونه میکروب و عامل بیماری زا در آن وجود نداشته باشد و سلامتی بیمار را تحت الشعاع قرار ندهد؛ در این گونه مواقع استفاده از گان جراحی استریل بهترین انتخاب به شمار می رود. قیمت عمده این محصول در بازار با توجه به پارامترهای مختلفی از جمله جنس مواد اولیه تشکیل دهنده آن و همچنین شرکت تولید کننده این محصول مشخص می شود، اما در هر صورت این لباس از قیمت مناسبی برخوردار است و تهیه آن به صورت عمده از نظر اقتصادی باصرفه است.قیمت عمده انواع گان جراحی استریل در بازار

قیمت روز انواع گان جراحی در بازار

قیمت روز انواع گان جراحی در بازار برای اطلاع از قیمت گان جراحی استریل در بازار، می توانید با کارشناسان فروش و ارائه دهندگان این محصول تماس حاصل فرموده و اطلاعات لازم را کسب کنید.
در شرکت های تولید کننده ای که در این زمینه به فعالیت مشغول هستند، معمولاً دو نوع گان به چشم می خورد:

  1. گان جراحی استریل
  2. گان جراحی غیر استریل

یکی از ویژگی های منحصر به فردی که در گان های استریل مشاهده می شود این است که پارچه های به کار رفته در آن ها تار و پود ندارند و بر مبنای ساختار خاصی طراحی شده اند؛ علت وجود نداشتن تار و پود در این لباس ها این است که ممکن است در محل تلاقی تار و پود، میکروب ها و باکتری هایی جمع شوند که در هنگام استریل از بین نرفته و باعث به وجود آمدن مشکلات و ناراحتی هایی برای بیمار گردد.
اما گان حراجی غیر استریل ساختار ساده تری دارد و از تار و پود و الیاف گیاهی ساخته شده است و می توان از آن در فضاهایی استفاده کرد که از حساسیت کمتری برخوردار هستند و هیچ گونه مشکلی برای بیمار به وجود نمی آورند.

تولید کنندگان انواع گان جراحی در کشور

تولید کنندگان انواع گان جراحی در کشور تولید کنندگان انواع گان جراحی در کشور، با استفاده از مواد اولیه مرغوب اقدام به تولید و فروش این محصول نموده و آن را در دسترس مراکز درمانی قرار می دهند.
انواع رنگ هایی که در گان جراحی یک بار مصرف به کار می رود عبارتند از: سبز، آبی و خاکستری.
این گان ها بسیار نرم و لطیف هستند و استفاده از آن ها آسان است و هیچ گونه حساسیت و عوامل بیمای زا در آن ها وجود ندارد و در نهایت استاندارد و ایمنی ساخته شده و در اختیار مراکز درمانی قرار می گیرند.
تقسیم بندی دیگری که در شرکت های تولیدی گان جراحی مشاهده می کنیم این است که در دو نوع گان ساده و گان ضد آب تولید و در دسترس پزشکان و بیمارستان ها قرار می گیرند.
الیاف های به کار رفته در گان ضد آب در قسمت سینه و آستین تقویت شده اند تا در هنگام جراحی های سخت، مانع از وارد شدن مایعات و خونابه به بدن جراحان و پرستاران شود.

شرکت پخش انواع گان جراحی در سراسر کشور

شرکت پخش انواع گان جراحی در سراسر کشور فروش انواع گان جراحی در مراکزی که به عنوان شرکت پخش این محصول در سراسر کشورمان به فعالیت مشغول هستند انجام می شود و انواع محصولات تولید شده در این مراکز با قیمت مناسب در دسترس مشتریان قرار می گیرند.
در این شرکت ها علاوه بر تولید گان مخصوص جراحان و پرستاران، گان بیمار هم تولید شده و به صورت بهداشتی و کاملاً استریلیزه در اختیار بیماران قرار می گیرند.
معمولاً پزشکان در هنگام انجام عمل های سخت و حساس از گان های استریلیزه و کاملاً بهداشتی استفاده می کنند و به این صورت سلامتی خود و بیمار خود را تضمین می نمایند.
انواع عمل های جراحی سخت که در آن ها پوشیدن لباس گان استریلیزه الزامی ست، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عمل قلب
  • عمل های ارتوپدی
  • عمل سزارین
  • عمل مغز

عرضه انواع گان جراحی استریل

عرضه انواع گان جراحی استریل با مراجعه به مرکز خرید گان جراحی می توان این محصول را در انواع گوناگون آن مشاهده کرد و سپس اقدام به خرید نمود.
محصولاتی که در این نمایندگی ها عرضه می شوند با استفاده از استانداردهای جهانی ساخته شده اند و می توانند نقش بسیار موثری در سلامتی بیماران ایفا کنند.
قیمت عمده گان جراحی در این مراکز بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد و در برابر کارایی که از این محصول شاهد هستیم، قیمت آن بسیار اندک و ناچیز است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *