پخش زیر انداز بیمار عمده برای مراکزی چون تجهیزات پزشکی، بیمارستان ها و مراکز درمانی و فروشگاه ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می شود. نمایندگی های فروش زیر انداز بیمار به صورت آنلاین با مصرف کنندگان این محصول در ارتباط بوده و سعی در ارائه بهترین خدمات با قیمت به صرفه دارند.

قیمت عمده زیر انداز بیمار با کیفیت

بهترین زیرانداز بیمار چه مشخصاتی دارد؟

بهترین زیرانداز بیمار چه مشخصاتی دارد؟ زیرانداز بیمار یکی از ضروری ترین تجهیزات پزشکی مورد استفاده برای بیمارانی است که مدت طولانی در بستر بیماری هستند. این محصول یک بار مصرف بوده و روی تخت بیماران و برای مواردی چون جلوگیری از پخش ترشحات بدن بیمار، تعویض پوشک نوزادان، افراد دارای خونریزی، بیماران با آسیب نخاعی، شب ادراری کودکان و بی اختیاری بزرگسالان و شستشوی زخم های بیماران کاربرد دارد.

زیر اندازهای بیمار اغلب از جنس اسپان بوده و به طور کلی از چند لایه تشکیل می شود. دو لایه از جنسی شبیه به دستمال کاغذی، یک لایه همراه با مواد جاذب و یک لایه مشمایی مانند اجزای تشکیل دهنده این زیر انداز ها هستند. از مهم ترین ویژگی های جنس پارچه اسپان می توان به ضد حساسیت بودن، چند لایه ای، مقاومت در برابر رطوبت و انتقال اشاره کرد که این موارد برای محافظت و مراقبت از بیمار بسیار اهمیت دارد و از انتقال آلودگی به محیط، انتشار بوی بد، انتقال عفونت و شیوع بیماری ها جلوگیری می کند.

هر چه میزان پودر جاذبی که در این زیر اندازها استفاده شده بیشتر باشد، قدرت جذب ترشحات توسط آن نیز بیشتر است. طراحی بافت و جنس این زیر اندازها باید به گونه ای باشد که روی تخت ثابت مانده و در زیر بدن بیمار حرکت نکند و همچنین نرم و سبک باشد. لازم به ذکر است این زیرانداز ها یک بار مصرف بوده و پس از استفاده باید داخل یک کیسه و در سطل زباله انداخته شود.

پخش عمده زیر انداز بیمار با کیفیت

پخش عمده زیر انداز بیمار با کیفیت زیر انداز بیمار این روزها هم در منازلی که در آن از بیمار نگهداری می شود و هم در مراکز درمانی بسیار ضروری است. از آنجایی که این محصول مستقیما با فرد بیمار تماس دارد، کیفیت بالای آن بسیار حائز اهمیت است. پخش عمده زیر انداز بیمار به صورت اینترنتی توسط نمایندگی های فروش آن انجام می شود. قیمت عمده زیر انداز بسیار به صرفه و پایین تر از قیمت تکی آن است. البته لازم به ذکر است این قیمت پایین به معنای کیفیت بد محصول نیست.

شما می توانید برای تهیه این محصول به صورت عمده وارد وب سایت ما شده و پس از تعیین میزان درخواستی سفارش خود را کامل کنید. خرید سریع، حذف واسطه های بین خریدار و فروشنده و ارتباط مستقیم با خودتولید کننده، صرفه جویی در زمان و تحویل فوری کالا از مهم ترین مزایای خرید به صورت اینترنتی است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *