پوشاک جراحی مردانه یکی از مهم ترین البسه ها برای هر فردی مانند پزشک و یا پرستار است که در اتاق عمل مشغول به کار می باشد. مسئولان خرید بیمارستان ها و یا کلینیک‌ها برای تهیه لباس جراح مردانه با کیفیت استاندارد و قیمت عالی و مقرون به صرفه، می توانند به کلیه مراکز و شعب معتبر عرضه انواع لباس های بیمارستانی و یا جراحی مراجعه کنند.

لباس جراح مردانه با کیفیت استاندارد و قیمت عالی

قیمت روز انواع لباس جراحی مردانه

قیمت روز انواع لباس جراحی مردانه

البسه جراحی مردانه در بازار و فروشگاه ها با قیمت های متفاوتی به مشتریان عرضه می گردد. قیمت روز انواع پوشاک جراحی مردانه ایرانی بسته به عوامل زیر مشخص می‌شود:

  • نوع جنس پارچه و دوخت
  • میزان سفارش 
  • شیوه خرید

لازم به ذکر است که علاوه بر عوامل گفته شده در بالا، نرخ روز ارز نیز بر روی قیمت لباس اتاق عمل خارجی که از کشورهای دیگر به ایران وارد می شوند، تاثیر گذار است.

خرید لباس جراح مردانه با قیمت های ویژه

خرید لباس جراح مردانه با قیمت های ویژه

مشتریان می توانند برای خرید لباس جراحی اتاق عمل با قیمت های ویژه و استثنایی به کلیه فروشگاه هایی که از خود تولید کننده به طور مستقیم البسه بیمارستانی را تهیه می‌کنند، مراجعه کرده تا هزینه کمتری را متقبل شوند.

سایت های معتبر اینترنتی که در زمینه خرید و فروش تن پوش های پزشکی مشغول به فعالیت هستند، لباس جراحی مردانه خنک و یا انواع دیگر را به دلیل عدم واسطه با نرخی ارزان ولی با کیفیتی درجه یک به مصرف کنندگان ارائه می کنند.

نمایندگی های فروش لباس جراح مردانه در تهران

نمایندگی های فروش لباس جراح مردانه در تهران

امروزه فروش روپوش پزشکی از جمله لباس جراح مردانه به دلیل استفاده فراوان، به یکی از کسب و کارهای مهم تبدیل شده است. در تهران به دلیل تعدد مراکز بیمارستانی و پزشکی، فروش لباس جراحی مردانه در انواع مدل، طرح و رنگ به دو طریق زیر انجام می گیرد:

  • حضوری
  • اینترنتی

نمایندگی های فروش البسه جراحی در تهران که به صورت آنلاین فعال هستند، این محصول را در تناژهای مختلف به صورت عمده و یا جزئی به مشتریان در سراسر ایران ارسال می‌کنند.

برترین تولید کنندگان لباس جراح مردانه در کشور

برترین تولید کنندگان لباس جراح مردانه در کشور

در کشور ما تولید کنندگان و کارخانجات زیادی هستند که روپوش جراحی را از مرغوب ترین جنس ها از قبیل ترگال و یا تترون و با بهترین دوخت و مدل روانه بازار می کنند. تولید کنندگان لباس جراح مردانه را به صورت ست زیر در رنگ بندی های آبی، خاکستری، سبز، کرم و در انواع یقه دار و یا یقه هفت به تولید می رسانند:

  • یک دست لباس کامل بلوز و شلوار
  • یک عدد ماسک
  • کلاه و گان مخصوص سر آستین کشدار 

لازم به ذکر است، برترین تولید کنندگان لباس جراحی مردانه علاوه بر فروش در بازارهای داخلی، توانسته اند البسه جراحی و بیمارستانی را نیز به کشورهای دیگر صادر کنند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *