رول ملحفه توسط تولید کنندگان این محصول تولید می شود که به نام اسپان باند نیز از آن یاد می شود. مواد این رول از پتروشیمی می باشد و اگر ضخامت این محصول بیشتر باشد به این معنی است که گرماژ آن نیز بالاتر است. این محصول به دلیل یک بار مصرف بودن و بهداشتی بودن در مراکز عمومی مثل بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و..از آن استفاده می شود. نرخ رول ملحفه عمده با توجه نوع و کیفیت آن متفاوت می باشد، فروشندگان اینترنتی برای اطلاع از نرخ عمده رول ملحفه می توانند به سایت فروش این محصول مراجعه کنند.

نرخ عمده رول ملحفه درجه یک

آشنایی با رول ملحفه با کیفیت

آشنایی با رول ملحفه با کیفیت رول محلفه یک پارچه نرم و بدون پرز می باشد که بسیار با کیفیت بوده و در هنگام استفاده به دلیل پرفراژدار بودن به راحتی جدا شده و با توجه به این که دارای عرض های مختلفی است روی هر تختی می توان از آن استفاده نمود و به دلیل یک بار مصرف بودن و بهداشتی بودن استفاده های زیادی در مراکز عمومی از آن می شود.

رول ملحفه با کیفیت ایجاد حساسیت نمی کند و زمانی که افراد از آن استفاده کنند هیچ آسیبی به آن ها نمی رسد. و به دلیل وزن سبکی که دارد به راحتی و در کم ترین زمان می توان آن را روی تخت پهن کرد و از انتقال عفونت و انواع باکتری ها جلوگیری کرد.

برای آشنایی با رول ملحفه با کیفیت ما در این متن به چند نمونه از ویژگی این محصول اشاره کرده‌ایم تا با راحتی با آن آشنا شده و به راحتی و با خیال راحت بتوانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

از ویژگی های مهم این رول جلوگیری از انتقال ویروس و عفونت می باشد، وزن سبکی دارد و از پارچه اسپان باند برای تولید آن استفاده شده است که از گرما و تعریق بدن روی پارچه جلوگیری می کند.

هم چنین این رول را در مدل های ساده و پرفراژدار تولید کرده کن هر کدام دارای رنگ های مختلفی مثل صورتی، سبز، آبی، و سفید می باشد که هر رنگی در مکان های مختلفی استفاده می شود. این محصول در سایز های ۶۰ تا ۸۰ سانتی تولید می شود و به راحتی روی هر تختی می توان از آن استفاده نمود.

توزیع عمده رول ملحفه درجه یک

توزیع عمده رول ملحفه درجه یک توزیع عمده رول ملحفه درجه یک توسط نمایندگی های مختلفی انجام می شود، و برای خرید حضوری دسترسی به آن ها کار آسانی نیست، برای همین منظور نمایندگی های هم هستند که با راه اندازی سایت فروش محصولات خود این امکان را فراهم آوردند تا در کم ترین زمان این محصول را برای مشتریان ارسال کنند.

برای خرید این محصول درجه یک می توانید به سایت این توزیع کنندگان مراجعه کرده و به صورت عمده نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *