همانطور که میدانید، گان جراح همان لباس اتاق عمل است که مخصوص جراح دوخته شده، که به رنگ های سبز، آبی و یا خاکستری می باشند و اغلب جنس پارچه آنها از تترون است، اما جهت تهیه گان جراح تترون سبز با کیفیتی مطلوب و قیمتی عالی میتوانید ازطریق تعاونی های تولید البسه بیمارستانی اقدام نمایید، و به صورت عمده محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. 

گان جراح تترون سبز بیمارستانی با قیمتی عالی برای خریدار عمده

مراکز فروش گان جراح تترون سبز بیمارستانی در تهران

مراکز فروش گان جراح تترون سبز بیمارستانی در تهرانمراکز فروش گان جراح تترون سبز در تهران معمولا دارای نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور هستند که در زمینه تولید و توزیع انواع پوشاک بیمارستانی در مدل های دیگر فعالیت دارند، که جهت اطلاع از نام و آدرس آنها می توانید به سایتهای اینترنتی معتبر در این خصوص مراجعه بفرمایید.

برترین برند های تولید کننده گان جراح تترون سبز بیمارستانی در کشور

برترین برند های تولید کننده گان جراح تترون سبز بیمارستانی در کشوراز برترین برندهای تولیدکنند گان جراح تترون سبز در کشور به موارد زیادی می توان اشاره کرد، که سابقه طولانی در تولید انواع البسه بیمارستانی با کیفیتی مطلوب دارند.

از مهمترین ویژگی های لباس اتاق عمل خارجی که در برندهایی ایرانی هم می توان نظیر آن را مشاهده کرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در فروش گان جراحی توجه به رنگ و جنس پارچه از اهمیت بسزایی برخوردار است. 

  • به دلیل اینکه استفاده از رنگ سبز و آبی چشمان پزشک و پرستاران را اذیت نمی کند و در تقویت دید پزشک و کاهش خطای پزشکی تاثیر بسزایی دارد.
  • این لباس ها معمولا از جنس پنبه یا تترون هستند، لذا عبور هوا به راحتی در آن انجام گرفته و سبب کاهش تعرق بدن جراح حین عمل می شود.
  • به دلیل جنس و بافت آن، سبب راحتی و آسایش جراح حین عمل می شود.
  • گان جراح به دلیل اینکه توسط آب ژاول یا محلول های ضدعفونی کننده شستشو داده می شود، باید در برابر این گونه مایعات مقاوم باشند.
  •  از مهمترین قابلیت های برترین برندهای لباس های جراح، استفاده از الیاف طبیعی در دوخت آن است.
  • گان های چندبار مصرف قابلیت این را دارند که پس از استریل کردن، چندیدن بار از آنها استفاده کرد.

خرید عمده گان جراح تترون سبز با قیمتی استثنایی

خرید عمده گان جراح تترون سبز با قیمتی استثناییخرید عمده گان جراح تترون سبز با قیمتی استثنایی، توسط بیمارستان ها و مراکز درمانی انجام می گیرد.

تولید البسه بیمارستانی توسط شرکت های تولیدکننده، فقط محدود به فروش لباس اتاق عمل نمی شود.

این مراکز در فروش سایر البسه بیمارستانی نظیر: ملافه، روتختی، کلاه و روسری، لباس های فرم مخصوص پرستار و پزشک و حراست، پرده و پارچه های استریل مخصوص نگهداری وسایل پزشکی و … فعالیت دارند.

بازار خرید و فروش لباس جراحی در تهران

بازار خرید و فروش لباس جراحی در تهرانبازارهای خرید فروش انواع لباس جراحی و لباس های فرم بیمارستانی در تهران با توجه به وسعت و جمعیت آن بسیار پررونق است.

قیمت گان جراحی بر اساس یکبار مصرف یا چند بار مصرف بودن آن و همچنین قابلیت های آن، متفاوت است.

اکثر تولید کنندگان این گونه لباس ها با توجه به قراردادهایی که با بیمارستان ها در جهت تامین محصولات بیمارستانی بسته می شود، این محصول را به صورت عمده و با قیمتی کمتر از بازار به دست آنان می رسانند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *