خرید لباس یکبار مصرف بیمارستان با کیفیت عالی و جنس مرغوب را می توان از فروشگاه های معتبر عرضه محصولات پزشکی و یا تولید کنندگان آن به صورت مستقیم انجام داد. این پوشاک در جنس های مختلف برای مصارف جراحی و پزشکی تولید و مصرف می گردند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستان مرغوب

مراکز تهیه عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی در ایران

مراکز تهیه عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی در ایران

عموما برای رادیولوژی و عکسبرداری و همچنین عمل های جراحی از لباس های خاصی استفاده می نمایند. این لباس ها عموما یکبار مصرف بوده و دور انداخته می شود. این پوشاک عموما دارای سایز های مختلفی بوده و برای بیمار و جراح نیز دارای مدل های مختلفی می باشد. تولید کنندگان این لباس عموما مدل های جدید این محصول را در داخل کشور تولید و برای عرضه به بازار ارائه می کنند. مراکز تهیه عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی در ایران این محصولات را به صورت مستقیم به بیمارستان ها و مراکز جراحی پخش می نمایند. 

نمایندگی های پخش لباس یکبار مصرف

نمایندگی های پخش لباس یکبار مصرف

تولید کنندگان این محصول عموما برای فروش راحت تر و دسترسی آسان خریداران در اقصی نقاط کشور اقدام به دایر کردن نمایندگی های فروش می نمایند. بیشتر نمایندگی های پخش لباس یکبار مصرف عموما در استان تهران به فعالیت می پردازند. 

قیمت لباس یکبار مصرف با خرید مستقیم و بی واسطه از تولید کنندگان و یا نمایندگی های فروش بسیار کمتر از مراکز خرید می باشد. قیمت های تولیدی در این نمایندگی ها سبب افزایش خرید از این مراکز می باشد‌. قیمت لباس بیمار با توجه به نوع جنس، برند تولیدی، مدل ها و طرح ها و … متفاوت می باشد. 

تولید مرغوب ترین لباس یکبار مصرف با کیفیت عالی

تولید مرغوب ترین لباس یکبار مصرف با کیفیت عالی

این پوشاک عموما در کشور با افزایش تولید و تعدد برند رو به رو شده است. از این رو در طی سال های اخیر صادرات لباس یکبار مصرف ورای مصرف داخلی، صورت گرفته است. بعضی از تولید کنندگان نیز فقط برای صادرات به تولید مرغوب ترین لباس یکبار مصرف با کیفیتی عالی می پردازند. صادرات این محصولات عموما به کشور های همسایه انجام می شود.

جنس لباس یکبار مصرف بیمارستانی

جنس لباس یکبار مصرف بیمارستانی

تولید کنندگان برای تولید لباس بیمارستانی از پارچه های مختلفی استفاده می نمایند. این تولید کنندگان علاوه بر لباس های یکبار مصرف، پوشاک پرسنل بیمارستان مانند پزشکان و پرستاران را بر عهده دارند. جنس لباس بیمارستانی عموما از پارچه های تترون، ترگال و … می باشد. بیشتر بیمارستان های خصوصی کشور به طور سفارشی این پوشاک را برای برند های مخصوص سفارش می دهند. آن ها طرح مورد نظر را برای تولید لباس های خود به تولید کننده ارایه می کنند. این جریان باعث افزایش قیمت محصولات سفارشی می گردد. 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *