لباس های بیمارستانی نقش مهم و پر رنگی در زمینه جلوگیری از انتقال انواع ویروس و آلودگی های بیمارستانی، به بیمار را در بر دارد. این نوع لباس ها تنوع و طرح های مختلف و گوناگونی را دارا می باشند که به فراخور نیاز، بیمار از آن ها استفاده می نماید. گان یکبار مصرف شیردهی، یکی از این نوع لباس ها می باشد که در نوشتار زیر به بررسی آن می پردازیم. 

فروشنده انواع گان یکبار مصرف شیردهی

چگونگی استفاده از گان یکبار مصرف شیردهی

چگونگی استفاده از گان یکبار مصرف شیردهیهمان طور که از اسم آن پیداست، این گان برای بعد از زایمان خانوم های باردار مورد استفاده دارد. برای استفاده راحت تر از این نوع لباس، در قسمت بالای آن شیاری تعبیه شده است که باعث می شود مادر نوزاد بتواند از آن قسمت به راحتی به فرزند خود شیر بدهد. 
فرم و طراحی خاص این لباس از جمله ویژگی های آن می باشد که باعث شده است مادر در هنگام استفاده دچار هیچ گونه سختی نشود. جنس این محصول نیز از موادی می باشد که باعث عدم عبور مایعات می شود و همچنین ضد حساسیت نیز می باشد. 
یکبار مصرف بودن این محصول سبب شده است که نیاز به مواد ضد عفونی کننده بسیار کاهش پیدا کند و این خود، تاثیر به سزایی در کاهش هزینه ها دارد. علاوه بر مسائل فنی، گان بیمار دارای طرح ها و رنگ های مختلفی نیز هستند که باعث شده است طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش بدهد. 
به طور کلی می توان گفت که این محصول به دلیل استفاده راحت، قیمت مناسب و ارزان و همچنین بهداشتی بودن، مورد استفاده بسیاری در بیمارستان ها دارد و مادر به راحتی می تواند از آن استفاده نماید تا به فرزند دلبند خود شیر بدهد. قیمت گان شیردهی، با توجه به جنس و کیفیت آن دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. 

فروش انواع گان یکبار مصرف شیردهی

فروش انواع گان یکبار مصرف شیردهیخریداران باید توجه داشته باشند که علاوه بر گان های شیردهی، انواع محصولات دیگر از این دست در بازار وجود دارند که قابلیت استفاده در بخش های مختلف، اتاق عمل، آی سی یو، سی سی یو و … را دارا می باشند.
متقاضیانی که قصد خرید انواع گان جراحی ارزان و با کیفیت دارند، می توانند روی خدمات شرکت رادینا، در این زمینه حساب باز کنند. این شرکت با تولید گان بیمار در انواع مختلف، می تواند به خوبی جوابگوی نیاز مشتریان خود باشد.
علاوه بر بازار داخلی، شرکت ما در زمینه صادرات انواع گان نیز مشغول فعالیت می باشد. و این محصولات را با کیفیتی متناسب با بازار بین المللی، با کشورهای دیگر نیز، صادر می نماید. 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *